Gjest hvite prikker som klør Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Som nevnt i overskriften har jeg et rødt avgrenset område med hvite prikker av ulik størrelse som klør på innside av lår. (høyre side). Det røde området blir mindre synlig når jeg ikke klør. De hvite prikkene var ikke tilstede i begynnelsen, men har vokst gradvis. Jeg lurer på hva dette kan være? Sopp? Kan være fordi jeg har svettet en del i skrittet dagene før dette forekom? Såvidt jeg husker begynte det å klø en god stund før de hvite prikkene kom. Har vel hatt kløe i ca 1 uke nå, de hvite prikkene oppdaget jeg for ca 2-3 dager siden. Hadde vært greit med et svar om dette kan være sopp så jeg kan begynne på en behandling. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341240-r%C3%B8dt-avgrenset-omr%C3%A5de-med-hvite-prikker-av-ulik-st%C3%B8rrelse-som-kl%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.