Jomfruen 69 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei, jeg er i 16 uke, på vei med tredje for min del, men første for min mann. På grunn av at jeg er over førti, tok vi duotest i romjulen. Noe som viste høy risiko for trisomi 21 og 13, og før svaret på blodprøven kom så tok vi morkaketest, fordi vi rett og slett ville korte ned ventetiden. Så kom svar på blodprøven i duotesten. Trisomi 21 var nå grei, men 13 fremdeles noe høy. Det hjalp litt, men vi var glad vi hadde tatt morkakeprøven. Etter en uke ringte jeg sykehuset for å få hurtigsvaret, og da viser prøven at alt er bra. Så vi ble lettet og hadde en liten feiring etterpå. Men dagen derpå og neste dag fikk jeg depresjonsfølelse, og jeg forstår ikke hvorfor. Nå som jeg endelig kan begynne å glede meg og ser fremover til denne lille tassen i magen, så føler jeg ingen glede og jeg vil helst lukke meg inne på et rom og være alene. Er det vanlig reaksjon etter uker med usikkerhet? Skulle tro at jeg nå var i skyene, men nei - de er isåfall ganske mørke. Skjønner ikke dette helt, og det irriterer meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341296-depresjon-etter-svar-p%C3%A5-morkaketest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.