Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og jenta mi hadde sex i helgen etter en tur på byen. Hun har nå spesielt i går og i dag fått kløe nedentil. Ser ikke ut til å være noen unormal utflod, men jeg ser hun er sår på insiden av skamleppene oppe ved urinrøret. Hun sier det klør veldig der nede rundt åpningen + litt svie. Men det er visst kløen so er værst.

Jeg lurer på om disse symtomene kan tyde på at jeg har vært litt uforsiktig da jeg hadde en av fingrene mine i rumpa hennes. Hadde bare tuppen av fingeren innenfor og hun var nyvasket. Husker at jeg tenkte på faren med infeksjoner der og da, men jeg klarer ikke å huske om jeg glemte meg og hadde samme fingeren inni vagina.

Det rare er at hun ikke merket noe spesielt dagen etter, men først to dager etter...

Vi tenkte først på sopp, men et døgn etter at hun begynte med canesten, er hun ikke blitt noe bedre.

Noen som har erfaring her? Legen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34133-infeksjon-av-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...