Gå til innhold

Eggløsning/mensenmurring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lene-1986

Gravid? Mensmurringer er helt vanlig i starten av et svangerskap.

Men det hadde jeg vel ikke kjent allerede nå når det bare er et par-tre dager siden en evt unnfangelse?

Er jo mange som kjenner at de har eggløsning. Jeg lurer litt på hvor lenge de kjenner det. En dag eller flere, liksom?

Gjest Plagsomt for meg

Men det hadde jeg vel ikke kjent allerede nå når det bare er et par-tre dager siden en evt unnfangelse?

Er jo mange som kjenner at de har eggløsning. Jeg lurer litt på hvor lenge de kjenner det. En dag eller flere, liksom?

Jeg har det alltid sånn i fire dager. Men tror ikke det er helt vanlig.

Gjest Lene-1986

Jeg har det alltid sånn i fire dager. Men tror ikke det er helt vanlig.

Hvis du alltid har det så er det sikkert ganske vanlig. Jeg har det jo også.

Søren, håpa at jeg kanskje var gravid, men skjønner jo egentlig at det er altfor tidlig å kjenne noe. :(

Gjest Plagsomt for meg

Hvis du alltid har det så er det sikkert ganske vanlig. Jeg har det jo også.

Søren, håpa at jeg kanskje var gravid, men skjønner jo egentlig at det er altfor tidlig å kjenne noe. :(

Var ikke meningen å ta gleden i fra deg, fikk litt dårlig samvittighet.. Men siden du spurte, så fikk du ærlig svar fra meg. Håper det beste for deg. Og om du ikke er gravid, så lykke til med å bli det!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...