Gå til innhold

Damer og sjekking på byen

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til en del ting på byen som jeg gjerne vil spørre dere damer om.

En ting jeg har merket når damer sjekker er når man skal gå fra A til B i lokalet. Så flytter dama seg litt, eller strekker litt på armen slik at hun står litt i veien, uten at det finnes noen annen god forklaring på hvorfor hun ville flyttet seg på den måten. Er det mange av dere som sjekker på denne måten? Eller kanskje jeg bare innbiller meg ting?

Når det gjelder øyekontakt så merker jeg at damer kaster noen blikk av og til. Men hvordan kan man vite om dette er sjekking, eller bare at dama ser seg rundt? I mitt eget tilfelle så hender det jo at jeg får øyekontakt med damer jeg ikke er tiltrukket av, så dermed trenger ikke øyekontakt i seg selv bety interesse. Men jeg holder kanskje blikket litt lenger hvis jeg er interessert. Hvordan er det med dere damer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341462-damer-og-sjekking-p%C3%A5-byen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg mener ikke å være stygg men "dere damer" er noe av det mest komiske jeg hører. Som om vi alle er en saueflokk og gjør ting helt likt.

Jeg skjønner ikke hva du mener med at "vi" flytter på oss slik at vi står litt i veien når "vi" sjekker.

Når det gjelder øyekontakt så kan jeg i hvert fall si at dersom jeg synes en mann er kjekk, så beveger nok øynene litt ekstra mye bortover dit han sitter.

Gjest sjøstjerna

Da jeg var enslig og interessert i menn på den måten, kunne jeg gjerne forsøke signallisere ved blikk. Feks jeg holdt øyekontakten din litt lenge, før jeg så vekk. For så å fange øynene dine igjen- evt for å smile litt.

Var det "treff" (dvs interesse), så ble det ofte til at han kom til meg-eller jeg gikk til han- og vi snakket litt.

Når jeg ikke er interessert- som nå- så holder jeg sjelden/aldri øyekontakt lenge med ukjente menn. Eller jo forresten- dersom jeg vil danse- SÅ gjør jeg det. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...