Gå til innhold

er jeg urimelig som mor?

Anbefalte innlegg

Det er da virkelig nesten ingen som ikke prøver seg på samboerskap før de gifter seg i disse dager! Jeg mener det er kjempeviktig å bo sammen før man evt gifter seg. Det er først da man blir godt nok kjent med hverandre og finner ut om dette er noe å satse på.

Det finnes selvsagt par som ikke bor sammen før de er gift, men da vil jeg tro det handler mest om religiøs tilhørighet - og disse vil vel sjeldnere skilles uansett (ikke pga at de ikke har bodd sammen før ekteskapet, men kanskje fordi de sterkerere "tviholder" på ekteskapet?)

Datteren din er voksen, så du har uansett ingenting du skulle sagt ;)

Fortsetter under...

Jeg mener at det er helt ok at du forteller henne hva du mener, men ikke at du tvinger henne til å gifte seg.

1. Hun er voksen og må få bestemme dette selv.

2. Hun ta avstand fra deg om du tvinger henne.

3. Husk hun har vært gift før. Å være samboere er en fin "prøvetid" for å se om forholdet funker. Dessuten mye styr med skilsmisse fremfor samboerskap om det skulle skjære seg. Det har du jo erfart fra forrige gang?

4. Det er vel blitt ganske vanlig å være samboere i dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...