Gå til innhold

Øyenkontakt ved flørt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest brent barn skyr ilden

Øynene avslører oss, så -ja! Man klarer ikke å la være å se på det som er vakkert. :-)

Noen ganger er det andre ting man ikke klarer å la være å se på også, så jeg ville nok tenkt litt på hvordan personen så på meg før jeg automatisk tok det som flørt ;-)

Gjest Ulvinnen

Noen ganger er det andre ting man ikke klarer å la være å se på også, så jeg ville nok tenkt litt på hvordan personen så på meg før jeg automatisk tok det som flørt ;-)

He he, godt poeng. Blikket fanges av det som skiller seg ut, det trenger ikke nødvendigvis å være vakkert.

Annonse

Gjest Linnea79

Det ble også sagt i det samme innlegget av vedkommede ofte så på og fikk øyenkontakt med personer vedkommende ikke følte seg tiltrukket av, så dette er ikke nødvendigvis regelen..

Jeg ville heller tatt det som et tegn dersom du får øyenkontakt med samme person flere ganger i løpet av kvelden! Får du ikke mer en en gang, kan jo ikke h*n være spes ineteressert!

Ja, det vil jeg tro. Med mindre du har maskara ned til munvikene, leppestift ut til øret eller noe sånt. ;o)

''Ja, det vil jeg tro. Med mindre du har maskara ned til munvikene, leppestift ut til øret eller noe sånt. ;o)''

Uff, jeg var såvidt innom et stort parfymeri i dag, og der stod det en dame og skulle demonstrere en ny type øyenskygge. Hun selv var så grufullt sminket, med masse svart rundt øynene, som i tillegg var gnidd litt utover at hun så helt fæl ut.... Hun var iøynefallende, men ikke i positiv retning!

Gjest Silver Fairy

Hehe, jo sant det. Men jeg tror man ville sett det på blikket om det var andre grunner til at noen så på deg. :-) Jeg tror jeg kan se ganske tydelig om noen "har lyst på" meg. ;-) (Eller om de glaner av andre årsaker, for såvidt.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...