Gjest ikke mer igjen Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 litt krise her med magesjuke, og jeg har ikke mere dopapir. Kan tørkerull fungere like bra, eller er det anderledes dopapir? hva kan jeg ellers bruke? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Uff, kjipt.. Ville i så fall revet opp tørkerullen i små biter, så den ikke tetter doen. God bedring! Om du vil spare på papiret kan du jo istedetfor det siste tørket ta deg en dusj? 0 Siter
Gjest klipp og del Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Du kan godt bruke vanlig tørkerull, men klipp det i to på langs og er det flere lag, del lagene og bruk et av gangen (for å unngå at doen går tett), 0 Siter
Gjest Dopapir Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Test den i vasken først. Om den lar seg oppløse av vann så kan du bruke den. Hvis ikke risikerer du at den tetter igjen rørene. 0 Siter
cecily Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Du kan ikke bruke noe annet, dessverre. Toalettpapir er laget for å løse seg lett opp i vann, det er ikke kjøkkenpapir eller tørkepapir. Det kan hende det ikke stopper opp hos deg, men det vil gjøre det et eller annet sted. 0 Siter
fargeklatten Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Ja, det har jeg gjort i flere nødstilfeller. Spyl flere ganger ned mens du holder på så tetter det seg ikke. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 cecily skrev (På 20.1.2010 den 16.10): Du kan ikke bruke noe annet, dessverre. Toalettpapir er laget for å løse seg lett opp i vann, det er ikke kjøkkenpapir eller tørkepapir. Det kan hende det ikke stopper opp hos deg, men det vil gjøre det et eller annet sted. Med mindre man bruker store mengder vil det vel ikke tette seg før det kommer til renseanlegget... Selvsagt ikke ideelt,- men...er man tom for dopapir så er valget enkelt. 0 Siter
Gjest ikke mer igjen Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 fargeklatten skrev (På 20.1.2010 den 16.14): Ja, det har jeg gjort i flere nødstilfeller. Spyl flere ganger ned mens du holder på så tetter det seg ikke. Nå fikk jeg heldigvis kjøpt dopapir, så nå er problemet løst:) 0 Siter
Gjest ikke i do Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Du kan bruke det meste som dopapir, i betydningen å tørke deg med, men du bør ikke kaste det i do. Kast det i en pose og kast den i søpla. 0 Siter
cecily Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Katt-ja skrev (På 20.1.2010 den 16.14): Med mindre man bruker store mengder vil det vel ikke tette seg før det kommer til renseanlegget... Selvsagt ikke ideelt,- men...er man tom for dopapir så er valget enkelt. Ja, da må man kaste papiret en bruker i bosset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.