Gjest Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hallo har fått lus i hus. Fikk litt panikk og kjøpte bare ett lusemiddel; nix luseshampo. Ser i ettertid at dette er ikke det middel som er anbefalt som førstevalg. Etter behandling fant jeg to levene lus da jeg kjemma ut håret. Er litt usikker på om jeg har brukt nok, brukte en flaske, men har veldig tykt hår. Tok kur i går og har kjemma i dag også, fant da ingen lus, men syns det klør litt.Sitter kløinga i litt, klødde ganske fælt før jeg starta på kur(men skjønte eller trudde kanskje ikke da det var lus). Burde jeg ta en kur til med en gang eller vente i en uke? Kan jeg evt gå over til den andre typen som er mer anbefalt.Også heller ta den to ganger? Kjemmer morgen og kveld. håper noen kan svare, hjelp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341664-lus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.