Gjest Like av virgin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg er en dame i 30-årene som kun har hatt èn sexpartner, nemlig min samboer som jeg har vært sammen med siden jeg var 20. Nå skranter forholdet, og jeg ser for meg at det kanskje en dag blir aktuelt å gå til sengs med en annen mann. Med samboeren har jeg hatt et elendig sexliv, som kun har bestått av 10-minutters seanser med inn-ut, til han var ferdig. Vi prøvde vel litt ulike stillinger i starten, men det ble aldri noen dreis på det, for han ble ferdig så tidlig. Jeg har aldri fått orgasme ved samleie, kun gjennom onanering. De siste årene kan jeg telle på èn hånd hvor mange ganger vi har hatt sex. Det som skremmer meg med tanken på en ny mann, er hvor latterlig lite erfaring jeg i realiteten har. Hvis en mann går til sengs med en dame i 30-årene, regner han vel med at hun kan sine saker. Og da lurer jeg på hva det innebærer, rett og slett? Dere menn, hva vil dere ha av en dame? Og dere erfarne damer, hva gjør dere i senga? Jeg vil gjerne lære! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg tror det viktigste er at du forteller hva du liker og viser at du liker det som skjer. Vær aktiv, ta kontrollen av og til, ikke bare ligg der. Det er i grunnen bare å la kroppen "ta over" og sette hjernen på vent en stund, hehe... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -gnura- Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis det er noen trøst så vil det, uansett erfaring, være ganske 'nytt og ukjent' med en ny mann - menn er (heldigvis) utrolig forskjellige, det en synes er godt, synes den neste er vondt, det den ene synes er pirrende synes den andre er kilent, flaut eller plagsomt osv osv. Men som Silver Fairy sier, vær aktiv og kobl ut hjernen litt og la deg føre med i det som føles naturlig med den mannen du velger å ha sex med, og føl deg fram. Du har sikkert noen drømmer og ønsker gjennom dine 20 år med en mindre seksuelt avansert mann? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -gnura- Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis det er noen trøst så vil det, uansett erfaring, være ganske 'nytt og ukjent' med en ny mann - menn er (heldigvis) utrolig forskjellige, det en synes er godt, synes den neste er vondt, det den ene synes er pirrende synes den andre er kilent, flaut eller plagsomt osv osv. Men som Silver Fairy sier, vær aktiv og kobl ut hjernen litt og la deg føre med i det som føles naturlig med den mannen du velger å ha sex med, og føl deg fram. Du har sikkert noen drømmer og ønsker gjennom dine 20 år med en mindre seksuelt avansert mann? :-) Men for å være litt mer konkret: Jeg har inntrykk av at de fleste menn setter pris på initiativ, at man viser begjær, kåthet, litt hemningsløshet, at man viser at man begjærer HAM. De færreste posisjoner er passive, selvom du ligger underst: beveg deg og vær aktiv. Sex er noe dere har sammen! (Med hemningsløshet mener jeg ikke at du skal gjøre ting du ikke vil eller liker, men at du ikke lar skyhet og sjenerthet stå i veien for det du vil.) Vet ikke hva slags forhold til kroppen din du har, men å være komfortabel med å være naken er ganske viktig. Sex innebærer gjerne stillinger som framprovoserer valker på de aller fleste med et minimum av underhudsfett, og hvis man fokuserer på at 'nå ser jeg sikkert tykk ut' istedetfor 'åhjess, det var en utrolig god vinkel' så er det en type hemning som ikke er positiv.. :-) Ikke bestem deg på forhånd til at du aldri skal prøve ditt eller datt, vær åpen for å prøve ting (med en respektfull mann, for all del), og kjenn på grensene dine. Si stopp med alt du faktisk ikke liker. Sex skal være digg for begge, både fysisk og psykisk. Blir veldig generelle råd her enda jeg prøvde å være konkret... Jeg tror dette vil gå veldig fint av seg selv hvis du bare treffer på hvilkensomhelst annen mann som faktisk bryr seg litt mer om sex enn han du er sammen med nå.. Lykke til.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like a virgin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg tror det viktigste er at du forteller hva du liker og viser at du liker det som skjer. Vær aktiv, ta kontrollen av og til, ikke bare ligg der. Det er i grunnen bare å la kroppen "ta over" og sette hjernen på vent en stund, hehe... Å koble ut hjernen er nok et veldig godt råd Men ikke så lett i praksis, tror jeg, siden jeg garantert vil tenke mye på dette... Ikke vet jeg helt hva jeg liker heller, siden jeg aldri har fått sjansen til å eksperimentere ordentlig. Mine onaneringsteknikker er ikke helt forenlige med å ha en mann mellom beina heller... Kan du gi noen eksempler på hva du/dere gjorde sist du tok en runde med mannen/kjæresten (hvis du har en) i sengehalmen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like a virgin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men for å være litt mer konkret: Jeg har inntrykk av at de fleste menn setter pris på initiativ, at man viser begjær, kåthet, litt hemningsløshet, at man viser at man begjærer HAM. De færreste posisjoner er passive, selvom du ligger underst: beveg deg og vær aktiv. Sex er noe dere har sammen! (Med hemningsløshet mener jeg ikke at du skal gjøre ting du ikke vil eller liker, men at du ikke lar skyhet og sjenerthet stå i veien for det du vil.) Vet ikke hva slags forhold til kroppen din du har, men å være komfortabel med å være naken er ganske viktig. Sex innebærer gjerne stillinger som framprovoserer valker på de aller fleste med et minimum av underhudsfett, og hvis man fokuserer på at 'nå ser jeg sikkert tykk ut' istedetfor 'åhjess, det var en utrolig god vinkel' så er det en type hemning som ikke er positiv.. :-) Ikke bestem deg på forhånd til at du aldri skal prøve ditt eller datt, vær åpen for å prøve ting (med en respektfull mann, for all del), og kjenn på grensene dine. Si stopp med alt du faktisk ikke liker. Sex skal være digg for begge, både fysisk og psykisk. Blir veldig generelle råd her enda jeg prøvde å være konkret... Jeg tror dette vil gå veldig fint av seg selv hvis du bare treffer på hvilkensomhelst annen mann som faktisk bryr seg litt mer om sex enn han du er sammen med nå.. Lykke til.. Takk for råd Kan du si noe om oralsex? (Har aldri prøvd det, for mannen synes tanken er ekkel....). Hvordan gjør man det, og tror du det er turn off for en mann, hvis man sier nei eller avslører sin manglende erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Å koble ut hjernen er nok et veldig godt råd Men ikke så lett i praksis, tror jeg, siden jeg garantert vil tenke mye på dette... Ikke vet jeg helt hva jeg liker heller, siden jeg aldri har fått sjansen til å eksperimentere ordentlig. Mine onaneringsteknikker er ikke helt forenlige med å ha en mann mellom beina heller... Kan du gi noen eksempler på hva du/dere gjorde sist du tok en runde med mannen/kjæresten (hvis du har en) i sengehalmen? Tror ikke jeg skal komme med noe eksempel fordi det er så individuelt hva man liker. De første gangene med ny partner blir som regel litt klønete uansett. Du vil bare føle deg mislykket hvis du skal prøve deg på et eller annet fancy triks. Jeg tror faktisk det er så enkelt, eller så vanskelig, som å koble ut hjernen litt. Det er visst vanskeligere enn jeg trodde å forklare, fordi jeg aldri har hatt problemer med dette. Når klininga er i gang går det som regel av seg selv. (Klining er viktig! ;-) ) Mulig jeg er litt egoistisk, men jeg har bare kjent etter hva jeg liker og så har det har funket. Kroppen lystrer av seg selv. Når han kjenner at jeg presser meg mot ham og hører at jeg har det godt, har det vært mer enn nok. Det gir selvfølelsen hans en skikkelig boost og dermed tar han mer initiativ. Eksperimenteringen kan du godt vente med. Man trenger ikke å gjøre alt første uka. :-) Bruk den første tiden på å bli kjent med hverandre seksuelt. Lukk øynene og la hendene bli kjent med kroppen hans, lytt til hvordan han puster, hvordan han smaker.. Bruk sansene rett og slett. Hvordan beveger han seg? Tar han initiativ? Er han litt hardhendt eller forsiktig? Jeg tror ikke man trenger å ha all verdens erfaring for å være god i senga. Jeg tror det har med seksuell kjemi å gjøre. Vær avslappet, "dans", vis at du nyter. Bare det at du er ny for ham gir masse tenning. Det man ikke kan, finner man ut etter hvert. Gjør det som er naturlig for deg der og da. Sex er ingen heksekunst! - Dessuten, det er bare gøy å være læremester! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Huff leit å høre om samliv uten godt sexualliv :-( , Når det gjelder hva en mann ny forventer og hva det er å være god i senga, så må mitt svar være. Vær deg selv og prøv å finn en god mann som du kan utvikle sexualiteten din sammen med. Lykkejegere og one night vil være ødeleggende for deg. Som mann er det kjekt å bli begjært, men vi gjennomskuer fort dersom den ikke er ekte. Opplevelsen av å kunne oppdage og utvikle sexlivet sammen, er det noe av det flotteste ved et kjærlighetsforhold. Ikke tenk på at du mangler erfaring. Skynd deg langsomt og nyt de nye sidene av sexlivet du vil oppdage sammen med den rette mannen. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -gnura- Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Takk for råd Kan du si noe om oralsex? (Har aldri prøvd det, for mannen synes tanken er ekkel....). Hvordan gjør man det, og tror du det er turn off for en mann, hvis man sier nei eller avslører sin manglende erfaring? ..manglende erfaring tviler jeg på at er turn-off. Å bastant avslå tanken på å prøve er kanskje mindre populært.. For det første: en ren og nyvasket mann smaker bare deilig (alternativt ingenting). En litt uvasket mann er skikkelig turn-off og du skal ikke gå på kompromiss på dette, for da får du bare avsmak for oralsex. Si til ham at du gjerne vil smake litt på ham, men at du gjerne vil at han skal gå og vaske seg litt først. Det er en helt grei melding, og du selv vil nok også ønske å være ren før han går ned på deg.. :-) Du kan jo begynne veldig forsiktig. Snus deg nedover kroppen på din nyervervede, bit og slikk litt her og der, på brystvortene, den fine huden på siden, på magen. Utforsk nysgjerrig kroppen hans, og nærm deg skrittet, kjæl med ballene hans, og bruk anledningen til å ta din første tungenærkontakt med hans edleste deler. :-) Trenger da ikke være noen stor og fullstendig blowjob første gangen, men gjør så mye som du tør. Han vil nok få forventninger, så hvis du finner ut at han lukter og smaker bare deilig mann, og du tør å gjøre mer enn å bare kysse og slikke litt ytterst. Dra ned forhuden så glans er blottet, her er det følsomt og fint. Du kan fint starte din oralsexkarriere med å bare slikke og suge litt ytterst, mens du kjæler litt med resten. Må gå nå, ellers kunnejeg skrevet mer.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spontant og sexy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det aller, aller viktigste er at du forteller en ny mann akkurat dette - at du ikke vet hva du liker, at du ikke har hatt mer enn èn partner hvor alt foregikk på 1-2-3. Å lese deg opp på sexteknikker vil garantert ikke gjøre suksess. Garantert. I beste fall blir du en "mekanisk dukke". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like av virgin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror ikke jeg skal komme med noe eksempel fordi det er så individuelt hva man liker. De første gangene med ny partner blir som regel litt klønete uansett. Du vil bare føle deg mislykket hvis du skal prøve deg på et eller annet fancy triks. Jeg tror faktisk det er så enkelt, eller så vanskelig, som å koble ut hjernen litt. Det er visst vanskeligere enn jeg trodde å forklare, fordi jeg aldri har hatt problemer med dette. Når klininga er i gang går det som regel av seg selv. (Klining er viktig! ;-) ) Mulig jeg er litt egoistisk, men jeg har bare kjent etter hva jeg liker og så har det har funket. Kroppen lystrer av seg selv. Når han kjenner at jeg presser meg mot ham og hører at jeg har det godt, har det vært mer enn nok. Det gir selvfølelsen hans en skikkelig boost og dermed tar han mer initiativ. Eksperimenteringen kan du godt vente med. Man trenger ikke å gjøre alt første uka. :-) Bruk den første tiden på å bli kjent med hverandre seksuelt. Lukk øynene og la hendene bli kjent med kroppen hans, lytt til hvordan han puster, hvordan han smaker.. Bruk sansene rett og slett. Hvordan beveger han seg? Tar han initiativ? Er han litt hardhendt eller forsiktig? Jeg tror ikke man trenger å ha all verdens erfaring for å være god i senga. Jeg tror det har med seksuell kjemi å gjøre. Vær avslappet, "dans", vis at du nyter. Bare det at du er ny for ham gir masse tenning. Det man ikke kan, finner man ut etter hvert. Gjør det som er naturlig for deg der og da. Sex er ingen heksekunst! - Dessuten, det er bare gøy å være læremester! ;-) Tusen takk for svaret! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like av virgin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 ..manglende erfaring tviler jeg på at er turn-off. Å bastant avslå tanken på å prøve er kanskje mindre populært.. For det første: en ren og nyvasket mann smaker bare deilig (alternativt ingenting). En litt uvasket mann er skikkelig turn-off og du skal ikke gå på kompromiss på dette, for da får du bare avsmak for oralsex. Si til ham at du gjerne vil smake litt på ham, men at du gjerne vil at han skal gå og vaske seg litt først. Det er en helt grei melding, og du selv vil nok også ønske å være ren før han går ned på deg.. :-) Du kan jo begynne veldig forsiktig. Snus deg nedover kroppen på din nyervervede, bit og slikk litt her og der, på brystvortene, den fine huden på siden, på magen. Utforsk nysgjerrig kroppen hans, og nærm deg skrittet, kjæl med ballene hans, og bruk anledningen til å ta din første tungenærkontakt med hans edleste deler. :-) Trenger da ikke være noen stor og fullstendig blowjob første gangen, men gjør så mye som du tør. Han vil nok få forventninger, så hvis du finner ut at han lukter og smaker bare deilig mann, og du tør å gjøre mer enn å bare kysse og slikke litt ytterst. Dra ned forhuden så glans er blottet, her er det følsomt og fint. Du kan fint starte din oralsexkarriere med å bare slikke og suge litt ytterst, mens du kjæler litt med resten. Må gå nå, ellers kunnejeg skrevet mer.. :-) Tusen takk for svaret! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du slettes tid,sexlivet med den mannen der hørtes ikke akkurat spennende ut. Men selv om du mener at du har lite erfaring så har du tross alt hatt sex, det er bare endel du ikke har prøvd ennå og slik kan det være for dem som har prøvd mye også. Jeg mener at du har lite å frykte og forteller du til den nye mannen at du har prøvd lite men er villig til å lære så skal jeg nok love deg at det blir sus i serken:-) Det viktigste tror jeg er at du slapper av og nyter og gjør det du har lyst på, vis med lyder og kroppsspråk at du liker det han gjør. Ligg i alle fall ikke helt rolig uten en lyd, da er det umulig for mannen å vite om du liker det eller ikke. Men gi deg hen og la det stå til. Har du lyst til å suge han så gjør du det, ikke vær opptatt av om du suger riktig eller ikke, for det er ikke så viktig. En mann er superfornøyd bare du tar den i munnen de første gangene, senere kan han i tilfelle fortelle deg hvordan han vil ha det, hvis han vil ha det annerledes da. Men for all del, vis at du nyter å suge, ikke noe er bedre for en mann enn å se på ei jente som viser med all tydelighet at hun liker å suge han. Vil han slikke deg så slipp han til og legg gjerne hendene på hode hans og gni deg nytelsesfullt mot han, det er svært bra for en mann:-) Slapp av og nyt, verre er det ikke, dette er ikke noe turn off for en mann, han vil bare sette pris på deg:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there, been there Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg hadde samme tanker som deg etter et langt ekteskap hvor han var den eneste. Forskjellen var at jeg var i førtiårene da jeg ble skilt for ti år siden. Jeg har hatt mange menn siden og ingen har klaget:-) Jeg oppdaget meg selv som kvinne ganske raskt og gledene ved sex. Mange har nevnt at det er tydelig at jeg er en kvinne som nyter sex, og det er riktig. Mens jeg var gift trodde jeg at jeg var frigid. Lykke til videre og slapp av. La det komme av seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like a virgin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg hadde samme tanker som deg etter et langt ekteskap hvor han var den eneste. Forskjellen var at jeg var i førtiårene da jeg ble skilt for ti år siden. Jeg har hatt mange menn siden og ingen har klaget:-) Jeg oppdaget meg selv som kvinne ganske raskt og gledene ved sex. Mange har nevnt at det er tydelig at jeg er en kvinne som nyter sex, og det er riktig. Mens jeg var gift trodde jeg at jeg var frigid. Lykke til videre og slapp av. La det komme av seg selv. Dette var inspirerende å lese! Så bra at det har ordnet seg for deg Jeg har også innimellom lurt på om det er meg det er noe galt med, siden jeg for eksempel ikke har klart å få orgasme. Men jeg har etter hvert konkludert med at det er mest mannen det er noe galt med... Eller at vi i hvertfall er en dårlig match seksuelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like a virgin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du slettes tid,sexlivet med den mannen der hørtes ikke akkurat spennende ut. Men selv om du mener at du har lite erfaring så har du tross alt hatt sex, det er bare endel du ikke har prøvd ennå og slik kan det være for dem som har prøvd mye også. Jeg mener at du har lite å frykte og forteller du til den nye mannen at du har prøvd lite men er villig til å lære så skal jeg nok love deg at det blir sus i serken:-) Det viktigste tror jeg er at du slapper av og nyter og gjør det du har lyst på, vis med lyder og kroppsspråk at du liker det han gjør. Ligg i alle fall ikke helt rolig uten en lyd, da er det umulig for mannen å vite om du liker det eller ikke. Men gi deg hen og la det stå til. Har du lyst til å suge han så gjør du det, ikke vær opptatt av om du suger riktig eller ikke, for det er ikke så viktig. En mann er superfornøyd bare du tar den i munnen de første gangene, senere kan han i tilfelle fortelle deg hvordan han vil ha det, hvis han vil ha det annerledes da. Men for all del, vis at du nyter å suge, ikke noe er bedre for en mann enn å se på ei jente som viser med all tydelighet at hun liker å suge han. Vil han slikke deg så slipp han til og legg gjerne hendene på hode hans og gni deg nytelsesfullt mot han, det er svært bra for en mann:-) Slapp av og nyt, verre er det ikke, dette er ikke noe turn off for en mann, han vil bare sette pris på deg:-) Takk for gode råd og beroligende ord! Høres ikke så skummelt ut dette Kan jeg spørre, bør jenter være helt hårløse nedentil for å motta oralsex? Eller går det greit med en velfrisert liten dusk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like a virgin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det aller, aller viktigste er at du forteller en ny mann akkurat dette - at du ikke vet hva du liker, at du ikke har hatt mer enn èn partner hvor alt foregikk på 1-2-3. Å lese deg opp på sexteknikker vil garantert ikke gjøre suksess. Garantert. I beste fall blir du en "mekanisk dukke". Nei, det er jeg enig i Kan bli litt krampaktig, hvis man ligger der og tenker gjennom bruksanvisninger i hodet! Med notater på et lite ark under senga, hehe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Like a virgin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Huff leit å høre om samliv uten godt sexualliv :-( , Når det gjelder hva en mann ny forventer og hva det er å være god i senga, så må mitt svar være. Vær deg selv og prøv å finn en god mann som du kan utvikle sexualiteten din sammen med. Lykkejegere og one night vil være ødeleggende for deg. Som mann er det kjekt å bli begjært, men vi gjennomskuer fort dersom den ikke er ekte. Opplevelsen av å kunne oppdage og utvikle sexlivet sammen, er det noe av det flotteste ved et kjærlighetsforhold. Ikke tenk på at du mangler erfaring. Skynd deg langsomt og nyt de nye sidene av sexlivet du vil oppdage sammen med den rette mannen. Lykke til Takk for råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there, been there Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Dette var inspirerende å lese! Så bra at det har ordnet seg for deg Jeg har også innimellom lurt på om det er meg det er noe galt med, siden jeg for eksempel ikke har klart å få orgasme. Men jeg har etter hvert konkludert med at det er mest mannen det er noe galt med... Eller at vi i hvertfall er en dårlig match seksuelt. Det er noe galt med forholdet imellom dere, men ikke med dere som personer. Orgasme er ikke det viktigste for en kvinne, men en sexuell tilfredsstillelse. Vi er ikke menn og ønsker ikke å være det. Menn kan få sexuell tilfredsstillelse på en helt annen måte enn vi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there, been there Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Takk for gode råd og beroligende ord! Høres ikke så skummelt ut dette Kan jeg spørre, bør jenter være helt hårløse nedentil for å motta oralsex? Eller går det greit med en velfrisert liten dusk? det kommer anpå deg og mannen du er sammen med:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341716-hvordan-er-en-dame-god-i-senga/#findComment-2887806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.