Gå til innhold

mensen

Gjest lille røde troll

Anbefalte innlegg

Gjest lille røde troll

Kjæresten min har aldri brydd seg om mensen, han vil ha sex uansett. Men sist gang fikk han "noia", han synes det var ekkelt, reisningen forsvant på et blunk, han måtte gå for å vaske seg. Etter en stund ville han at vi skulle fortsette i dusjen, men null reisning. Etter dette slet han mer med reisningen (han har problemer der fra før), og vi kan ikke alltid gjennomføre et samleie.

Må si jeg føler meg rimelig ekkel. Og motvillig har dette gått ut over min kjærlighet til han óg, i alle fall er en slags trygghetsfølelse svekket. Vi har noen problemer ellers i samlivet, som nå har nådd nye dimensjoner. Dårlig sirkel, ja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341732-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pause under mensen

Må dere ha sex når du har mensen da?

Personlig så føler jeg meg skitten og ekkel i den perioden.

Dessuten er det godt å ha pause innimellom, da oppleves det også mye bedre når man endelig har "lov" igjen.

Kan jo ikke akkurat si at de er så veldig delikat heller, så jeg hadde overhodet ikke reagert om mannen min ikke hadde fått det til der og da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341732-mensen/#findComment-2888015
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...