Gå til innhold

Hvordan er normal avføring?

Anbefalte innlegg

Etter en lang periode med jerntabletter- og svart avføring, har jeg nå fått helt "vanlig" avføring- tror jeg....

For- hva er normal farge? Er det sjokoladebrun, liksom- brun- rød?

Kan ting som tyttebær, parika etc "komme helskinnet gjennom"? Så engang noe som lignet et tyttebær, og det var to dager etter jeg hadde spist nettopp det...

Takknemlig for svar på dette "drittspørsmålet", er jo ikke akkurat sånt en går omkring og prater om.... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341736-hvordan-er-normal-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest UPF58

Høres helt normalt ut.Jeg spiser ofte mais på boks og når jeg ikke tygger ordentlig kommer noen hele ut.Litt merkelig/morro egentlig.

Den skal være ganske fast og brun som melkesjokolade.Bruker du mer en 5 minutter på do,har du treg mage.Kommer det ingenting samme hvor mye du trykker,har du forstoppelse og bør kjøpe Betulac Mikstur på apoteket.Den inneholder laktulose som smaker

som en tynn sirup som er helt klar.Gå i en helsekost forretning å spør etter noe for mage og tarm.Men ikke betal mer en 200 kr for 100 tabletter,da er de for dyre.Det finnes mye fint på markedet for oss som sitter for mye stille.Ellers kan jeg anbefale 15-30 min.

gåtur hver kveld,det setter igang magen hver bidige gang! Så husk at alle andre farger en brun tyder på at noe er galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...