Gå til innhold

Mensen 2 ganger i mnd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har nok ikke hatt mensen to ganger i mnd. Den ene gangen du blødde - var det etter sexen? Dersom du var jomfru er det vanlig å blø litt imens og etter sex.

Men kjære deg . bruk prevensjon!! Du er alt for ung til å risikere å bli gravid!!

Og selv om jeg ikke har lyst til å si dette til en 13åring, men jeg ville tatt en graviditetstest (gjør det på helsestasjon) for å utelukke graviditet.

Hvis du ikke har hatt mensen så lenge (og da mener jeg i flere år), er det ikke unormalt at den kommer uregelmessig. Selv om du er vant til at den er nokså stabil, kan den "rote litt" iblant.

Men du kan også hatt blødning hvis det var første gangen du hadde sex. Det kan minne om en kort mens når det er første gangen.

Bruk for all del prevensjon, ellers kan dere få atskillig større problemer enn uventet mens.

Du er vel klar over at du kan bli gravid når du ikke bruker prevensjon?? Faktisk blir de som er så unge som deg ganske lett gravide. Hvis du ikke får mensen igjen innen tre-fire uker, så bør du ta en test for sikkerhets skyld.

Når man er helt ung, så er mensen ofte uregelmessig, så jeg tror kanskje det er ganske vanlig å ha mensen oftere/sjeldnere enn en gang pr. mnd.

Og for guds skyld: Husk prevensjon neste gang du skal ha sex!! Forresten håper jeg du skjønner at det kan være en fordel å vente med å ha sex til du blir litt eldre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...