Gjest Party girl Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvor ofte er det ok å feste/ gå ut på byen som barnløs, singel 29 åring? Jeg må innrømme at jeg går ut hver eneste helg. Ikke nødvendigvis for å finne meg en potensiell partner. Foretrekker feks utesteder som ikke er typisk sjekke - se og bli sett steder. Jeg går derimot ut for å møte venner og fordi jeg er glad i alkohol og feststemning. Drikker meg sjeldent stupfull og tar sjeldent med meg nye gutter hjem. Har ikke hatt så mange one night stands for å si det sånn. Har derimot et par faste elskere. Er det sosialt akseptert å leve slik i min alder? Eller bør jeg skjerpe meg? Spør fordi jeg merker jo at det blir færre og færre på min egen alder de plassene jeg foretrekker 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341759-29-%C3%A5r-singel-og-glad-i-fest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.