mnoo Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 hei! jeg har hatt munnsår i ca 2 mnd. etter en mnd gikk d nesten helt vekk men så kom d igjen en uke etter... d svir og ser ikke akkuratt fint ut. det er liksom veldig rødt rundt munnen også. har prøvd mange lipglosser og kremmer men ingenting hjelper, jeg vil virklig ha d vekk. hva burde jeg gjøre? burde jeg kontakte legen min? hilsen bergenser =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg får munnsår av lypsyler med mentholatum eller solfaktor i, kanskje det er noe du reagerer på også? 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hør på apoteket, der har de bra midler Ellers er det ulike ting som kan forverre munnsår. Kulde f.eks. - så bruk en god lipsyl hele tiden når du skal ut - en med kuldebeskytter. Unngå å slikke deg på leppene. Sitrusfrukter, sterkt krydder osv kan forverre tilstanden. Er det herpes kan forkjølelse få munnsår til å blomstre. 0 Siter
mnoo Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Skrevet 27. januar 2010 Hør på apoteket, der har de bra midler Ellers er det ulike ting som kan forverre munnsår. Kulde f.eks. - så bruk en god lipsyl hele tiden når du skal ut - en med kuldebeskytter. Unngå å slikke deg på leppene. Sitrusfrukter, sterkt krydder osv kan forverre tilstanden. Er det herpes kan forkjølelse få munnsår til å blomstre. jeg dro til legen i dag, jeg fikk noen tabbeletter som jeg skal ta i 6 uker. og han anbefalte 2 lipsyler =). takk for rådene deres=) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 jeg dro til legen i dag, jeg fikk noen tabbeletter som jeg skal ta i 6 uker. og han anbefalte 2 lipsyler =). takk for rådene deres=) Tabletter ja, er d herpes? 0 Siter
mnoo Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Skrevet 27. januar 2010 Tabletter ja, er d herpes? nei d var ikke herpes, han sa ka d var men eg d husker ikke 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 nei d var ikke herpes, han sa ka d var men eg d husker ikke Hva slags medisin har du fått da, Tetracyklin? Var det kanskje perioral dermatitt? Jeg hadde det i 6 mnd, ikke pent. 0 Siter
mnoo Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 Hva slags medisin har du fått da, Tetracyklin? Var det kanskje perioral dermatitt? Jeg hadde det i 6 mnd, ikke pent. tetracyclin actavis. mot rosacea 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.