Gå til innhold

Mageromling og avføring

Anbefalte innlegg

Gjest det romeler og romler

Har de siste 3 ukene vært plaget av mye romling i magen som høres godt, samt en del mer avføringer enn vanlig, litt mageknip som går over etter avføring. Litt løs enn vanlig, ingen blod eller slim. Ofte etter inntak av mat. En del luft også. Bør jeg oppsøke lege eller? Nå er avføring blitt bedre, men romlingen fortsetter. Er godt voksen, og allmentilsatnden er forøvrig god. Har god matlyst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341960-mageromling-og-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest UPF58

Høres helt normalt ut.Samme her.Kjøp Nyco fruktsalt og ta en "kork" ved mye romling.Ellers har jeg mest romling når jeg er sulten.Minifom hjelper mot mye luft og fising.Vil ikke lufta ut og du har smerter,kontakt lege om dette ikke hjelper.En gåtur på 15-30 min.hjelper også på fordøyelsen om du ikke er "dårlig til beins" God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...