Gjest anonym37 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Heisann....Trenger litt utlufting av gørr....er rett og slett lei ALT.....føler ikke at jeg får noe tilbake av det jeg gir ut..hverken jobbmessig..( annet enn lønna..hehe.) eller privat..Nå har jeg kuttet i arbeidstimer, jobber kun 8 timer hver dag. selv om det flyter med papier.....sukk...Hjemme, bor med samboer med min datter og hans 2 eldre barn. Samarbeidet med husholdningen går greit, men er lei av å føle at vi er 2 familier under samme hus...pga trening blir det ikke mange middager i fellesskap. Da spises det etter trening, og vi andre greier ikke å vente til kl. 21.00, og spiser ved 17.00. Jeg har ett greit forhold til hans barn, men min samboer og min datter ikke er på talefot. Jeg savner også følesen å bli satt pris på, å høre at " jeg elsker deg" uten å måtte si det først, få massasje ect. Krav stor??..hmmm, kanskje det. Men gir massasje til både mann, sønn, datter ect, har sagt at jeg elsker deg...men det er lenge siden...fordi jeg venter at han også kan si det, eller gi uttrykk om at han faktisk liker meg på andre måter... Jeg trenger rett og slett litt påfyll, noen som har vært i samme situasjon??..Noen som har noen innspill, for å få opp humøret for akkurat nå ser jeg svart på det meste.....Takk.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341965-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.