Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For 3 1/2 uke siden fikk jeg satt inn Hormonspiralen. i 2 1/2 uke nå har jeg hatt blødninger. Jeg var klar over at det skulle komme småblødninger, men ikke att jeg skulle få skikkelige menstrasjonsblødninger over en lengre periode. Mitt spørsmål er dermed om dette er normalt. Jeg har funnet svaret på hvorfor dette er sikker prevasjon iallefall. Man kan jo ikke ha samleie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34202-bl%C3%B8dninger-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg måtte gi opp til slutt

Hei!

Ser du har samme problemene som jeg hadde, da jeg fikk satt inn hormonspiral.

Men jeg måtte bare gi opp til slutt, og få fjernet den igjen, etter å ha blødd slik du beskriver i mer enn 4 måneder i strekk....

Det var noe av det mest frustrerende jeg har opplevd.

Det skal være sikkert og visst at den prevensjonen fungerte 100% mot graviditet-

det var jo umulig å ha samleie.

I etterkant, da jeg fikk den tatt ut, fikk jeg av legen min opplyst at jeg var langt fra den eneste som hun kjente til som hadde hatt det slik.

Det hørte jeg ikke mye om i forkant, gitt!Da var det ikke måte på skryt over dens fortreffelighet.

Ikke mye ord til trøst, dette her, akkurat. Men du skal vite at du er ikke alene om å ha opplevd det slik.

Håper det går bra for din del!

Vennlig hilsen

Jeg blødde i ca tre måneder i strekk omtrent. Det var riktignok ikke så veldig kraftig blødning. I tillegg så var jeg så ustabil i humøret at jeg holdt på å gjøre det slutt med typen flere ganger. (hva er da vits med spiral dersom man ikke har type) Han stakk seg på den, og jeg hadde kjempesmerter etter samleie i begynnelsen. Blødningene hadde ikke stabilisert seg, selv etter åtte måneder. Blødde i tide og i utide, og mye oftere enn mensen. Ga til slutt opp. I dag er vi gift og greier, har et barn, og aldri mere hormonspiral.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...