Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter tre år ble jeg single i går. Vi hadde det litt vanskelig de siste månedene, men trodde at ny leilighet skulle bli en ny start. Det ble det ikke før han ikke klarte holde på usikkerheten sin lenger. Jeg har vært usikker jeg og, men han har i motsetning til meg aldri sagt noe om dette, på tross av at jeg har spurt. Han skyldte på sin arbeidssituasjon når jeg spurte om noe var i veien. Uansett, jeg må flytte på nytt, etter å ha bodd der under en uke, og er så redd for å starte livet mitt uten ham. Vi hadde jo rutiner for hvordan vi gjorde ting i helgene, vi pleide å snakke om hva vi skulle lage til middag på formiddagen hverdag som ukedag, vi hadde nettopp kjøpt maling til stua, sto og så på garderobeskap og lurte på hvordan vi skulle løse lagringsplassen på badet. Også kom dette som en bombe. Jeg trodde vi elsket hverandre høyt nok til at vi ønsket å få det til, særlig nå som vi skulle starte på nytt sted. Noen som har opplevd noe lignende? Noen som har noen trøstende ord?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342020-er-s%C3%A5-skuffet-og-redd-etter-bruddet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda!

Tror de flest ord blir fattige i en slik situasjon.

Akkurat her og nå har du sikkert 100 tanker i hodet samtidig.

I tillegg til sorgen over tapet av kjæresten/samboeren, så kommer skuffelsen over alle planene som plutselig ikke ble noe av, og vissheten om at fremtiden blir annerledes enn man hadde forestillt seg.

Jeg har ingen andre råd enn at du bare må ta en dag av gangen, og prøve å fordøye det som har skjedd.

Høres ut som du har blitt litt overrumplet og at ting har skjedd litt fort. Så du trenger nok noen dager til å summe deg, og kanskje ha noen oppklarende samtaler med eks-kjæresten din?

Ellers må du nok bare ta den berømte tiden til hjelp, og satse på at alt blir lettere og lettere når du har kommet over det første sjokket.

Ønsker deg iallefall alt godt:)

Klart det gjør vondt nå, men i grunnen er det like greit at man finner ut slikt før det kommer barn inn i bildet...

Jeg skjønner ikke helt at du trodde dere elsket hverandre så høyt når du like før forteller at dere begge var usikre og ikke hadde det bra de siste mnd før bruddet,,,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...