Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 27 og har lagt på meg 6 kilo allerede. Er ikke det ganske mye? (Er overvektig, så "må" ikke legge på meg 15 kilo, liksom...)

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, det høres da helt normalt ut. Jeg la på meg 15 i begge mine 2 første svangerskap. Mye av det var vann.

Skrevet

Synes det høres helt fint ut jeg. Jeg la på meg 13-14-15 kg i begge svangerskap, første gang var jeg ganske fort nede i nesten-matchvekt igjen, andre gangen måtte jeg gå inn for det, men det gikk fint.

Gjest Xkvinne
Skrevet

Heisann... Jeg er i uke 26 og har lagt på meg nesten 5 kg. Hva som er normalt etterhvert i graviditeten vet jeg ikke, bare hva som er "normalt" i løpet av hele svangerskapet.... så jeg har ikke peiling :o) Men hvis du mener du spiser normalt sunt og barnet vokser fint så er vel det ingen grunn til bekymring?

Lykke til :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Heisann... Jeg er i uke 26 og har lagt på meg nesten 5 kg. Hva som er normalt etterhvert i graviditeten vet jeg ikke, bare hva som er "normalt" i løpet av hele svangerskapet.... så jeg har ikke peiling :o) Men hvis du mener du spiser normalt sunt og barnet vokser fint så er vel det ingen grunn til bekymring?

Lykke til :o)

Jeg "spratt" opp 8 kg. i løpet av de tre-fire første månedene av svangerskapene, men la ikke på meg mer enn 12-14 kg. totalt. Det er veldig forskjelling når man legger på seg, og du har ikke lagt på deg mye.

Gjest Elextra
Skrevet

Høres ikke mye ut, kfr. min kommentar til Xkvinne.

Annonse

Skrevet

Ok, da er det bare jeg som stresser litt. Sist gang gikk jeg opp 17-18 kilo, så det vil jeg helst slippe igjen :)

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Jeg ser at du har fått mange svar, men svarer likevel.

Jeg ser på skjemaet mitt at jeg i uke 28 hadde gått opp 8,5 kg, og jeg endte opp med 12 kg totalt. Husk at barnet og magen ofte har en veldig vokseperiode i ukene på 20-tallet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er normalvektig, har lagt på meg 5 kilo allerede nå i uke 16.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...