Evelyne Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Den siste uken har jeg vært særlig plaget av kvalme, uten oppkast, og en lettere snørrete nese med blod når jeg snyter meg. Jeg har vært hos fastlegen og hun har bare villet ta en avføringsprøve for evt å utelukke en innfeksjon i tarmene knyttet til kvalmen. Det jeg stusser på er hvorfor legen ikke ser på de andre symptomene jeg forteller om også. Kvalmen kommer og går i løpet av dagen, men er helt klart verst når jeg er i bevegelse i f.eks. buss. Jeg har aldri vært bilsyk før, men reagerte også kraftig på en båttur i begynnelsen av januar. Jeg har vært to uker i Thailand, så det er en mulighet for at jeg kan ha dratt med meg noe derfra. På flyet hjem fikk jeg svært vondt i bihulene, og jeg lurer på om det kan være årsaken til blodet i nesen. Det er ganske ferskt farget blod, bortsett fra et par klumper innimellom som ser ut som de har ligget en stund. Håper dere kan gi meg noen svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/342115-kvalme-og-neseblod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tenker du har en eller annen form for virusinfeksjon på gang. Det virker sannsynlig at noe av det sitter i bihulene. Kanskje du blir bedre om du får ut det ekleste (mørke) blodgørret. Da blir du nok kvitt en evt infeksjon. Husker selv at jeg gikk med vonde bihulder, så greide jeg å snyte ut noe jeg sparer beskrivelsen av - og da var jeg faktisk kvitt det verste. Hvis du ellers får neseblødning kan det tenkes at det er noe irritasjon i selve nesa. Kvalm kan man bli av forskjellige ting... Jeg kan nok ikke si annet enn at man kan føle seg kvalm av å ha en infeksjon - som regel virus. Men om det ikke gir seg snart bør du høre med legen din igjen. Hun skal høre på deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/342115-kvalme-og-neseblod/#findComment-2899208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.