Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk en svak posetiv gr.test for noen dager siden. Har hatt en del vondt i underlivet. Den ene egglederen er helt tett, og det er litt passasje i den andre. ( Står på venteliste til ivf ) Hadde siste mens 20 juli, og har ikke hatt lenger syklus enn 30 dager dette året etter jeg gikk på Pergotime før jul.

Var så hos legen i dag. Hun tok ultralyd, men det var ikke noe i livmoren og slimhinnen var tynn. Men jeg hadde fått tilbake en del cyster på eggstokkene. Og det var en stor på den ene siden. Hun sa det var mest sansynelig pga dette jeg ikke hadde fått mensen. At det skjedde en del hormonelle ting da. Og visst jeg fikk sterke smerter i løpet av helgen skulle jeg ta kontakt med sykehuset i tilfelle det kunne være gr. på utsiden.... Hun tok også blodprøve, men det tar jo litt tid å få svar på den.

Men hun ville ikke helt utelukke en graviditet! Skal tilbake om en uke.

: Men kan man få posetiv gr.test pga hormonforstyrrelse?

: Er det mulig det er for tidlig å se en graviditet? Hvor lang tid kan det eventuellt gå før man ser noe sikkert på ultralyden?

: Og visst det er på utsiden, er det vanskelig å se det når det er mye cyster der også?

Har nå i kveld begynt å blø. Ikke veldig mye, men nok til at jeg må bruke bind. Har også veldig vondt nederst i hver side som stråler nedover lårene. Er det mulig at det er en forsinket mens, og at det gjør litt ekstra vondt fordi den kommer så sent?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34212-kan-dudere-svare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Detta är ingen lätt fråga utan en fråga som du borde ställa till vår gynekolog här på DOL. Jag tycker att du skall kontakta doktor om du får mera ont, då det finns misstanke om en graviditet utanför livmodern.Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34212-kan-dudere-svare-meg/#findComment-132401
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...