Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp møtt en mann. Sist helg hadde vi en avtale om å møtes fredag ca. kl. 17. Den dagen vi skulle treffes ringte jeg ham to ganger for å avtale tid og sted nærmere.. Han svarte ikke. ¨Først utpå kvelden ringer han tilbake. Jeg hadde da ventet hele kvelden og var blitt både redd og sint. Jeg var redd for at han hadde dumpet meg. Jeg tenkte også at han kanskje var sammen med en annen dame.Da han endelig ringte ble jeg sint og skuffet fordi han hadde latt meg sitte og vente hele kvelden. Jeg tok derfor ikke telefonen. Jeg nektet å treffe ham på flere dager.

Han mener at jeg overreagerer. Han begrunner hendelsen med at han var usikker på om vi skulle treffes siden jeg ikke hadde ringt dagen før.Han kan ikke begrunne ordentlig hvorfor han ventet til godt utpå kvelden med å ringe tilbake. Han innrømmer at det var dumt av ham.

Har jeg overreragert ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342154-hva-skal-jeg-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Han mener at jeg overreagerer. Han begrunner hendelsen med at han var usikker på om vi skulle treffes siden jeg ikke hadde ringt dagen før.Han kan ikke begrunne ordentlig hvorfor han ventet til godt utpå kvelden med å ringe tilbake. Han innrømmer at det var dumt av ham.''

Tja,... det er vel en noe høy dramafaktor i din reaksjon.

Samtidig ville jeg hatt behov for en forbasket god forklaring på hvorfor usikkerhet omkring avtalen skulle være en grunn til å _ikke_ ta kontakt og evt. ikke svare telefonen. Ville nok også lagt merke til om han var mest oppsatt på å jekke meg ned, eller ta ansvar for det problemet som _han_ faktisk har lagd. Få ting kan jo fyre en opp som ansvarsfraskrivelse og bagatellisering.

Tidlig i et forhold hadde nok dette kunnet gjøre meg noe skeptisk. Men det hender jo også¨at både menn og kvinner kløner det til i tankene med påfølgende forviklinger i RL uten at det er noe mer en det. Akutt kløneri.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342154-hva-skal-jeg-tro/#findComment-2892682
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var temmelig barnslig av deg ikke å ta telefonen når han ringte da... For alt du visste kunne han hatt en skikkelig god grunn til ikke å ta telefonen tidligere?

''Det var temmelig barnslig av deg ikke å ta telefonen''

Samme tenkte jeg, men man blir jo fort litt barnslig når man er nyforelsket;))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342154-hva-skal-jeg-tro/#findComment-2892746
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...