Gå til innhold

Barn fra før i et forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Karin33

Lolllll.... nå ler jeg godt. Hva har alt annet med deg å gjør? hvem sier at jeg er singel? og hvorfor skal du slenge dritt på meg... det er ikke min tråd men det er din, det er du som spør og jeg som prøvde å gi deg et pr hint hva din kjæreste tenker ol..... Se nå litt på hva de andre også skriver!!! så forstår du sikkert at det ikke er bare jeg som sier det samme, men jeg bruker litt færre ord en de....

det er du som har et problem.. det er ikke meg... du får ha ei kos kveld med tanker ....

Nei, de andre skriver ikke det samme som deg. Du er direkte usakelig og får bare svar på tiltale som du kaller dritt. Det virker som om du er singel, fordi du virker veldig bitter. Enkelte blir slik etter å ha blitt forlatt for mange ganger...MEN det var selvfølgelig damene som det var noe galt med :-) Den har man hørt mange ganger før :-) Ha et fint liv, fordi jeg kaster ikke bort mer energi på deg. Som sagt jeg ser at jeg ikke har det så ille alikevel når en sammenligner med enkelte andre menn uten å nevne navn :-)

Fortsetter under...

Gjest jaaujaauu

Nei, de andre skriver ikke det samme som deg. Du er direkte usakelig og får bare svar på tiltale som du kaller dritt. Det virker som om du er singel, fordi du virker veldig bitter. Enkelte blir slik etter å ha blitt forlatt for mange ganger...MEN det var selvfølgelig damene som det var noe galt med :-) Den har man hørt mange ganger før :-) Ha et fint liv, fordi jeg kaster ikke bort mer energi på deg. Som sagt jeg ser at jeg ikke har det så ille alikevel når en sammenligner med enkelte andre menn uten å nevne navn :-)

Jaujau....bra du ser det på denne måten...

Når du får deg selv barn så vil du kanskje forstå hvorfor han vil bruke tiden på dattra si.... er jo en grund for at du ikke eller at han ønsker deg der når han har dattra.. ha du tenkt på det? tror jeg vil si at han egentlig ikke er så seriøs med deg.... for hadde han vært det så hadde du truffet dattra flere ganger en bare en gang på disse to årene!! det forteller noe det... eller det forstår du ikke?

Nei finn på noe annet når han har dattra og ikke sitt å fundere på hvorfor eller hva det måtte være.... la han få den tiden sammen med dattra si du!!

ps.. tror jeg ble litt betatt av deg.............

Persille1365381127

Det kan hende han synes det er hyggelig at hun har venner der? Det vitner jo om at hun trives og synes det er ok å ha med venner dit.

Det er ikke sånn at foreldre og barn finner på så veldig mye sammen når barnet har blitt 17....

Og om du og datteren ikke går så godt overens, så er det naturlig at han velger datteren de få gangene hun er der. Dere kan jo være sammen alle de andre dagene.

Så lenge dere ikke bor sammen bør ikke det der være noe tema.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...