kath74 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 har hatt silikonproteser i 13 år nå. tok brystløft for 3 år siden sånn ca,og etter det kapslet det høyre bryst seg. reopererte 5 mars i fjor(silikonet var også sprukket så jeg fikk lagt inn ny). rett etter reoperasjonen kapslet det venstre bryst seg. kirurgen min har alltid sagt at jeg har 1 års garanti(altså ny operasjon uten betaling)....nå har det snart gått 1 år og jeg var på kontroll på fredag. regnet med at jeg skulle få time til reoperasjon,noe jeg ikke fikk.....han forklarte med at det er uansvarlig å operere med på nytt og var redd jeg skulle havne i "feil sirkel". han syns at jeg burde vente 1-2 år for han regnet med at det ville kapsle seg mer. men da må jeg jo betale alt på nytt!! noen som har samme erfaring eller vet hva rettighetene sier her?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/342348-brystproteser-og-garanti/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.