Gå til innhold

Små kløe og kviser

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei jeg har et lite problem med kviser i ansiktet og kløe over hele kroppen. for ca. 3 måneder siden ble jeg influensa syk (ikke svineinfluensa) og desverre gjorde jeg noe dumt og tok Apocillin i par dager. jeg ble friskere etter par dager samtidig som jeg begynte å klø overalt i kroppen som er en sidevirkning av Apocillin. dermed fullførte jeg ikke de 10 dagene som sto på pakningen. jeg har aldri hatt store problemer med kviser, men etter denne sykeperioden startet det å poppe ut som kviser som lå under huden og senere kom det også såkalte White-heads. jeg har fortsatt litt kløe overalt i kroppen men ikke hele tiden, og det kommer ikke som mye kviser av det, men det klør bak nakken, under armene, i lyske området osv. jeg har oppsøkte fastlegen og har tatt alergi test som viste seg for å være negativ, og jeg har tatt alergi tabletter uten hell. etter siste besøket fikk jeg en ansiktskrem som heter Epiduo, den er bra men huden i ansiktet blir veldig tørr. og hvis jeg slutter med den begynner det å klø i ansiktet igjen og små kviser dukker opp. kløen i kroppen har ikke forandret seg siden. jeg er så irritert i huden at etter barbering av ansiktet får jeg MASSE små nupper/white-heads og blir veldig rød i ansiktet. dette problemet med barbering har jeg aldri hatt før. jeg lurer på om du har hatt erfaring med slik tilfelle før, og han hjelpe meg! Mvh mann 25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342415-sm%C3%A5-kl%C3%B8e-og-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...