abstrakt Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har mange symptom på at jeg er gravid, f.eks kvalme, tretthet, konstant sulten (men har ikke matlyst), har kramper i underlivet, ømme bryster (spesielt venstre), flere kviser, og voldsomme humørsvingninger.. Men jeg har også noen ting som jeg ikke vet om de hører med, f.eks illeluktende utflod, sopp-infeksjon (gjentatte ganger) og ubehagelige kald-gysninger i underlivet (Forran på magen, under navlen og nedover). Hva kan dette komme av? Kan kvalmen, utfloden og krampene rett og slett komme av sopp-infeksjonen? Jeg har endomertiose, men har ikke hatt noen syster på eggstokkene.. Jeg gikk på p-piller fra jeg var 16 til mars i fjor (altså 5 år) og i mars fikk jeg satt in spiral som jeg tok ut noen måneder senere pga smerter.. Det er nå ca 6 måneder siden.. Jeg har bare hatt ubeskyttet sex i håp om å bli gravid, men har ikke blitt det foreløbig.. Jeg har nå siste månedene tatt Folsyre daglig, for jeg har hørt at det sal hjelpe. Jeg har ikke drukket siden nyttårsaften, og har kuttet ned til 1-2 sigaretter daglig.. I dag skal jeg egentli ha mensen, men har ikke fått det enda.. det varierer fra tirsdag- til torsdagsmorgen.. Jeg har tatt tester som var negative, men har fortsatt håp om å være gravid... Har du noen tips om andre metoder som kan øke sjangsene for å bli gravid? Venter spent på svar / råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/342444-vil-s%C3%A5-inderlig-ha-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.