Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper du har anledning til å svare meg på dette.

De siste månedene har jeg i forbindelse med at jeg setter inn tamponger merket at jeg har fått noen " gryn" eller små, små kuler på livmorhalsen.

Først var det en, men etterhvert har det blitt flere, nå kjenner jeg hvertfall 3-4 stk.

Disse har ikke vært der tidligere, og jeg lurer en del på hva dette er.

Jeg har forøvrig tenkt meg til lege om ikke så lenge, men håper du kan gi meg noen hint i mellomtiden om dette virker som om det kan være noe farlig eller ikke? (Selvsagt lurer jo også tanken langt der bak om det faktisk er mulighet for at dette er noe ondartet)

Jeg har regelmessig mens, og kan ikke si at jeg merker noe til disse smågrynene på annen måte enn når jeg tar på dem direkte, har ikke smerter eller noe sånt.

Jeg er forøvrig 36 år og har født flere barn noen år tilbake.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34249-gryn-sm%C3%A5kuler-p%C3%A5-livmorhals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...