Gå til innhold

LEGNING

Anbefalte innlegg

Gjest kreps 1980

Hei Jeg er ei jente på 29 år som ikke skjønner noen ting av min legning!! Jeg ble sammen med min kjæreste for ti år siden, og vi har det veldig fint sammen. Vi har to flotte sønner på 3,5 år og 1 år. Jeg er veldig sjenert og vi har ikke akkuratt "vill" sex, men vi har deilig sex og jeg nyter dette. Jeg er veldig gled i han og tenker at det er han jeg vil være sammen med. Men jeg er så usikker på meg selv, jeg er så redd for å være lesbisk! Dette plager meg så mye at jeg blir veldig redd. Jeg har aldrig hatt seksuelle fantasier som omhandler jenter, men "tenner" på nakenhet (alt) og synes mange jenter er veldig pene, noe som er vanskelig for meg. For når jeg ser en pen jente får jeg "panikk" og begynner å tenke på om jeg er lesbisk!! Dette plager meg. Jeg ble veldig mobbet som liten og har hatt store problemer med å finne venner. Først på videregående skole fikk jeg venner. Disse jentene hadde jeg ingen problemer med å være sammen med, vi hadde det som jenter flest. Noen ganger tenkte jeg...tenk om jeg kommer til å kysse en av dem...men i følge meg selv var dette bare "tanker"! Jeg har hele tiden sett på gutter...men aldrig hatt noen kjæreste før jeg traff han jeg er sammen med nå. Jeg kunne hatt sjangsen, men jeg har aldrig turt. Vet ikke hvorfor, men er ekstremt beskjeden. Jeg er en stor jegnte og noen ganger føler jeg meg ikke så femenin som mange andre jenter er, men jeg elsker å pynte meg og er veldig nøye med meg selv og klær. På barneskolen var det en jente som sa til meg at jeg kikket på andre jenter og at jeg var lesbisk...helt siden denne gang har jeg hatt panikk for å være det! Jeg tror ikke jeg tittet mer en de andre og visste ikke hva lesbisk var for noe. Nå har jeg helt panikk for lesber/homser...tenk om jeg synes en lesbe er pen, er jeg lesbisk da? Jeg er veldig usikker på meg selv, jeg ønsker bare å være har sammen med gutta mine, men orker ikke å tenke mere på dette. Når vi er sammen med venner kan det noen ganger gå helt fint, mens andre ganger blir jeg helt satt ut...oi hun er både pen og flink/smart...tenk om jeg blir forelsket i henne...også blir jeg helt "uvell"! Dette kan jo ikke være riktig. Hjelp meg er du snill...jeg kan tenke på jenter f.eks når jeg legger meg...men dette er bare ansiktene...så blir jeg helt febrilsk å prøver å tenke på noe annet, men da blir jeg bare redd og engstelig! Jeg vet jeg "tenner" på kjæresten min og tenker også noen ganger på andre gutter og da er jeg helt rolig som om det hele er helt normalt!! Jeg har prøv å forestille meg å være sammen med en jente, men det vil jeg jo ikke. Det virker ikke frastøtende, men heller ikke "greit" for meg!! Jeg flirter med kjekke gutter. Og er også redd for om jeg skulle forelske meg i en annen gutt...noe som skjedde for noen år tilbake, men han var så mye yngre og det ble borte, selv om jeg kan teke på han innimellom! Jeg koser masse med kjæresten min og føler at dette er riktig, jeg virkelig koser meg og vi har det godt sammen. På en annen side er jeg livredd for at jeg må forlate han og barna og "starte" på noe nytt. Jeg har helt panikk. Kan du tyde noe ut i fra dette? Er jeg lesbisk? Tør jeg bare ikke å innse det? Hjelp meg, jeg blir smårar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342514-legning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wonderinggirl

Man kan da se på andre jenter og synes dem er pene, selv om man er dønn heterofil! :-) Du sier jo selv at du ikke tenner på jenter, og kunne ikke tenke deg å leve med en, så da er du jo ikke lesbisk....? Og du er lykkelig sammen med mannen din... Problemet grunner nok i din usikkerhet, og episoden i fortiden der det var en som sa at du kikka på jenter og kallte deg lesbisk.

Slapp av, du er ikke lesbisk. Og det er helt greit og ekstremt vanlig å se på en jente og tenke at hun var flott :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342514-legning/#findComment-2897833
Del på andre sider

Jeg orket ikke lese hele innlegget ditt pga mangelende avsnitt, men vil bare si at man overhodet ikke er lesbisk fordi man synes andre jenter er pene :-) Jeg synes faktisk det er mer spennende å se bilde av en naken kvinnekropp enn en manlig kropp, men jeg er ikke lesbisk av den grunn.

Nå sitter jeg og ser på "skal vi danse", og tar megselv i at det er stort sett jentene jeg ser på. Poenget er at jeg tenner ikke på en jente, jeg tenker aldri "oi hun skulle jeg gjerne hatt sex med," og da er man selvfølgelig heller ikke lesbisk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342514-legning/#findComment-2898194
Del på andre sider

Gjest Jepsispeppsi...

Å hjelpes meg! Da hadde det vært mange lesber der ute, altså! Jeg blir kåt av å se på lekre nakne jenter og onanerer gjerne til de også, jeg. Men ser ikke på meg selv som lesbisk fordet og det er fordi jeg vet at jeg aldri ville klart å ha sex med ei jente. Er i et stabilt og flott forhold med en mann og har barn. :)

Så slapp av, du! Dette er helt normalt. Ikke noe å gruble mer over så lenge du er lykkelig med din mann. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342514-legning/#findComment-2898641
Del på andre sider

Man er absolutt ikke homofil selv om man kan se at en av sitt eget kjønn, er pen.

Hvis du kjenner deg uvel ved tanken på å komme for nær en annen jente, er du definitivt ikke lesbisk. Jeg synes ikke du røper noe som helst i innlegget ditt som tyder på at du har noe annet enn heterofil legning.

Slutt å tenke så innmari mye på det, noen hver kan bli forvirret hvis de stadig tviler på sine egne følelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342514-legning/#findComment-2898643
Del på andre sider

Annonse

Gjest jaddapadda

Å hjelpes meg! Da hadde det vært mange lesber der ute, altså! Jeg blir kåt av å se på lekre nakne jenter og onanerer gjerne til de også, jeg. Men ser ikke på meg selv som lesbisk fordet og det er fordi jeg vet at jeg aldri ville klart å ha sex med ei jente. Er i et stabilt og flott forhold med en mann og har barn. :)

Så slapp av, du! Dette er helt normalt. Ikke noe å gruble mer over så lenge du er lykkelig med din mann. :)

''Jeg blir kåt av å se på lekre nakne jenter og onanerer gjerne til de også, jeg.''

What? Og du er IKKE lesbisk, sier du? Dette er helt normalt, sier du???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342514-legning/#findComment-2898654
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Jeg blir kåt av å se på lekre nakne jenter og onanerer gjerne til de også, jeg.''

Om du ikke er lesbisk, så er du vel litt bi i hvert fall? Jeg nyter også synet av pene jenter, men har aldri blitt tent på noen av dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342514-legning/#findComment-2900567
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...