Gå til innhold

NHD- hva skjer hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutter brått på minstedose fontex og abilify? Kan disse medisinene sluttes brått på?

Fortsetter under...

Skrevet

legger til at jeg ikke sliter med å være psykotisk. Bruker disse for angst og depresjon, noe som har blitt bedre siste måendene.

Gjest ingen kan si hva som skjer
Skrevet

Må du slutte med begge samtidig?

Ofte kan denne lille dosen være en nødvendig vedlikeholdsdose. Jeg ville ikke sluttet for tidlig, og ville i hvert fall startet med bare den ene av dem.

Skrevet

Må du slutte med begge samtidig?

Ofte kan denne lille dosen være en nødvendig vedlikeholdsdose. Jeg ville ikke sluttet for tidlig, og ville i hvert fall startet med bare den ene av dem.

Jeg tenkte bare på om det går an å slutte brått på dem. Håper NHD kan svare på det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mest sannsynlig får du tilbakefall.

Skrevet

Mest sannsynlig får du tilbakefall.

Men hvis jeg får tilbakefall, er det vel bare å begynne på igjen? Tar det lang tid før de virker igjen?

Annonse

Gjest huttentua
Skrevet

legger til at jeg ikke sliter med å være psykotisk. Bruker disse for angst og depresjon, noe som har blitt bedre siste måendene.

Hvorfor slutte med noe som fungerer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...