Gå til innhold

Stikkende følelse i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest stuttakuris

Jeg er en jente på 24 år. Har tidligere vært til gynekologisk undersøkelse uten vidre anmerkelser enn noen syste på eggstokkene, som gynekologen sa var ganske normalt og ufarlig. Årsaken den gang (for 4 år siden) var unormal menssyklus, med få og kraftige menstrasjoner. Dette har heller ikke endret seg stort, men har heller ikke tatt noen medisiner for det. Jeg har i lengre tid vært plaget av en vond stikkende følelse (som et enkelt stikk) som bare plutselig kommer og forsvinner like fort igjen. Dette stikket kommer altid i området rundt klitoris/urinlederen. Men nå den siste uken har det tiltatt og skjer flere/mange ganger daglig og er bare på et punkt (venstre side). Før var jeg veldig plaget av urinveis infeksjoner, men det har jeg ikke hatt på nesten 2 år nå. Jeg har litt innkontinens, som jeg har slitt med i mange år også..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342543-stikkende-f%C3%B8lelse-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Umiddelbart finner jeg ikke forklaring på dine symptomer. Eneste som faller meg inn, er et divertikkel (utposning) på urinrøret som kan gi slike smerter. Det er helt ufarlig. Det kan også gi symptomer som urinveisinfeksjon. Få legen til å sjekke deg, be evt. om henvisning til gynekolog. Noe annet forslag til årsak kan jeg ikke komme på.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...