Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt

Anbefalte innlegg

Gjest overreagerer jeg

Min mann er veldig lite ute på byen, men i en kveld skulle han ut med jobben. Dagen etter hadde vi en viktig avtale som vi skullle på begge to; Dette var tidlig på morgenen, og vi måtte hjelpe hverandre med levering av barn på skole og barnehage.

Vi bor langt unna byen, så han må ta siste toget hjem rundt midnatt.

Jeg går å legger meg etter å ha hatt en deilig hjemme alene kveld med barna, våkner klokken tre og mannen var ikke kommet hjem ennå. Blir først redd ,så dumper det inn en msn, der står det sover over hos en kamerat.

Jeg ringer han og sier at han må komme hjem siden vi har en avtale dagen etter og ber han ta en taxi. Han sier han sover over og tar første tog hjem. Hørte masse musikk i bakgrunnen.

Sover ikke så godt resten av natten, og tidlig neste dag er han ikke hjemme, og tar ikke telefonen når jeg ringer han. Dermed går jeg selv til vår avtale dagen etter, og barna lurer selvsagt på hvor pappa er.

Får kontakt etter hvert og han er lei seg. Hadde sovnet på sofaen til sin venn, som etterhvert viste seg å være på sofaen til en kvinnelig kollega som han ikke kjente så godt. Selvfølgelig hadde det vært flere som hadde sovet der. Han unnskyldte seg mye og lovet på tro og ære at det ikke hadde skjedd noe.

Hvordan hadde dere reagert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342630-mannen-min-kom-ikke-hjem-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt pisse sur. Om jeg hadde mistenkt ham for å gjøre noe mer er vanskelig å si all den tid jeg ikke kjenner mannen din. Jeg hadde absolutt ikke mistenkt min mann for å knulle noen andre, men det er noen menn jeg ikke hadde tatt fem øre for mistenke....

Gjest overreagerer jeg

Jeg hadde blitt pisse sur. Om jeg hadde mistenkt ham for å gjøre noe mer er vanskelig å si all den tid jeg ikke kjenner mannen din. Jeg hadde absolutt ikke mistenkt min mann for å knulle noen andre, men det er noen menn jeg ikke hadde tatt fem øre for mistenke....

Jeg tror ikke mannen min var utro, jeg stoler på han. Dermot var jeg redd og samtidig sur fordi han ikke kom hjem som avtalt.

Sitter med blandede f'ølelser for hva som hendte.

Han er veldig lei seg og skylder på at de glemte tiden og at det var mye alkohol, og at de hadde det gøy. Var visst flere som sov der siden det ikke gikk transport så sent og det var flere som bodde ett stykke utenfor byen.

Jeg tror ikke mannen min var utro, jeg stoler på han. Dermot var jeg redd og samtidig sur fordi han ikke kom hjem som avtalt.

Han er veldig lei seg og skylder på at de glemte tiden og at det var mye alkohol, og at de hadde det gøy. Var visst flere som sov der siden det ikke gikk transport så sent og det var flere som bodde ett stykke utenfor byen.

om han er av den typen som "oppfører seg", og dette er en engangs episode, ville jeg derfor ikke lagt mer i det og lagt det bak meg.

Gjest anna-iram

etter å ha lest hele tråden tror jeg dette ikke er noe å bekymre seg for. Mannfolk som får for mye alkohol gjør ikke som de burde og hvis det er en sjelden hendelse så tror jeg ikke det er noe å ta alt for tungt på vei for. jeg ville latt ham gå med en advarsel og en periodes påtvunget sølibat - selv om det vel er straff til begge ;)

Annonse

Jeg hadde blitt sur. Ikke fordi jeg hadde mistenkt han for å være utro, men fordi han ikke holdt en avtale dere imellom.

Han skulle være hjemme og dere begge skulle levere til skole/bhg og dra på et felles møte, slik jeg forstod det.

Da krever det faktisk hans tilstedeværelse, og ikke at han ligger bakfull hos noen andre.

Kvinnelig kollega eller kompis eller uansett hvem det er, avtalen ble ikke overholdt.

Siden jeg nå har store barn, tenåringer - og masse å bekymre meg for med dem og deres festing (i alle fall eldstemanns) hadde jeg gitt fullstendig blaffen i om min mann hadde kommet hjem etter en fest eller ikke, hehe... Så lenge jeg hadde hørt fra ham og at han var i live og trygt innendørs :-)

Alt er relativt... Men - jeg skjønner at du ble irritert, altså...

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg hadde nok vært litt ,uggen der og da, når han ikke kunne holde avtalene sine.

Det at han drakk for mye, sov over, det hadde jeg ikke brydd meg noe om, så lenge det er en rolig mann som ikke gjør dette hver helg, og jeg stoler på han til dagen.

Jeg setter dog pris på en SMS dersom han ikke kommer hjem, ikke det at det har skjedd så mange ganger.

Gjest Shira :o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1265874495' post='4304403]

Jeg hadde nok vært litt ,uggen der og da, når han ikke kunne holde avtalene sine.

Det at han drakk for mye, sov over, det hadde jeg ikke brydd meg noe om, så lenge det er en rolig mann som ikke gjør dette hver helg, og jeg stoler på han til dagen.

Jeg setter dog pris på en SMS dersom han ikke kommer hjem, ikke det at det har skjedd så mange ganger.

''Jeg hadde nok vært litt ,uggen der og da''

Litt fort i svingene på morgenkvisten. Muggen skulle det stått, ikke uggen.

Får kanskje tilføye at jeg er morgengretten som fy, og hater stress om morgenen, av den grunn hadde jeg nok vært muggen siden han ikke dukket opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...