Gjest Gutt 15 årr Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei ! Jeg er en gutt på 15 år som har litt problemer med min penis. Jeg har lenge hatt bittesmåe prikker under skaftet, og tenkte at de ikke var noe farlig, men etterhvert begynte en av de prikkene å bli litt større. For kansje 2 dager siden har den blitt ganske stor, som en vorte nesten, og det gjør litt vondt om jeg kommer borti den. Tror også at jeg har en form for trang forhud, da jeg ikke er i stand til å trekker forhuden tilbake, virker som om at innsiden av forhuden holdes tilbake når jeg prøver å trekker den tilbake. Jeg har slitt med trang forhud siden 13 års alderen. Og da jeg var liten (0-7 år) brukte jeg å tisse i senga av og til om netterne, men det sluttet jeg med for lenge siden. Jeg vil helst ikke gå til lege, og vil ikke fortelle dette til mine foreldre. Så jeg lurte på om hva jeg burde gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/342731-vorte-under-skaftet-trang-forhud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.