Gjest Svigermora Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 En guttunge i familien skal på tur til New York, og jeg tenkte jeg skulle overraske han med en 50-dollarseddel ved avreisen (søndag). Men det viser seg vanskelig! Min lokale bank i Oslo hadde ikke slikt på kort varsel. Kan noen tenke seg hvilken bank (i Oslo) som kan levere ut en slik seddel i morgen??? 0 Siter
morsan Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 jeg synes ddet høres kjemperart ut at man ikke kan kjøpe 50 dollar uten å ha bestilt på forhånd! Jeg kommer fra et lite sted, og på 70-80-tallet måtte man gjerne bestille valuta på forhånd, spesielt dersom det var en ikke helt supervanlig valuta (som f eks greske drakmer) og/eller større kvanta. Men en liten sum dollar eller svenske kroner el lign, kunne man få der. På Oslo S finnes det flere minibanker med valuta, men jeg husker ikke om dollar finnes også, jeg tror det, men kan ikke garantere det. Dessuten ligger det en Nordea-filial i flytoghallen - det ville forundret meg stort om de ikke hadde 50 dollar parat. 0 Siter
Sør Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Hei, Minibankene på Gardermoen og sikkert på Oslo S også. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Svigermora Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 jeg synes ddet høres kjemperart ut at man ikke kan kjøpe 50 dollar uten å ha bestilt på forhånd! Jeg kommer fra et lite sted, og på 70-80-tallet måtte man gjerne bestille valuta på forhånd, spesielt dersom det var en ikke helt supervanlig valuta (som f eks greske drakmer) og/eller større kvanta. Men en liten sum dollar eller svenske kroner el lign, kunne man få der. På Oslo S finnes det flere minibanker med valuta, men jeg husker ikke om dollar finnes også, jeg tror det, men kan ikke garantere det. Dessuten ligger det en Nordea-filial i flytoghallen - det ville forundret meg stort om de ikke hadde 50 dollar parat. Å, takk! Det hadde jeg ikke tenkt på! 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Å, takk! Det hadde jeg ikke tenkt på! Hvordan gikk det, forresten? :-) Jeg passerte minibankene i Østbanehallen v Oslo S i dag, og så at man kan ta ut dollar der-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.