Gå til innhold

forvirret og syk:(

Anbefalte innlegg

BirtheMor1365381291

hei!

Jeg skulle hatt mesnen 08.02. og har enda ikke fått den. den har kommet på dagen i flere år. I denne måneden hadde jeg ubeskytett sex den dagen jeg hadde eggløsning. Tok en graviditetstest på morgenen idag men den var negativ.

Har og i deg blitt syk, feber, vond kropp, sår hals, hoste , rennende nese og litt løs avføring. Regner med at dette er influensa. Pluss oppi det hele har jeg nylig hatt sopp der nede.

det jeg da lurer på er om jeg kan være gravid selv om negativ test? Kan uteblitt mensen komme av noe annet? kanskje det er noe annet enn influensa jeg har?

Burde kanskje oppsøke lege hvis dette fortsetter i flere dager, men jeg har virkelig lege angst!!

HELP!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342807-forvirret-og-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis testen ble utført riktig, burde den vært positiv nå. Så i utgangspunktet er det usannsynlig at du er gravid, hvis du har regnet riktig.

Det er ikke utenkelig at mensen kan rote litt hvis du har dårlig allmenntilstand. Hvis den ikke har kommet når du er frisk igjen ellers, får du ta en ny test. Er den fremdeles negativ og mensen hopper over en hel periode, kan du snakke med fastlegen din. Uteblitt mens uten andre sykdomssymptomer er ikke farlig i seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342807-forvirret-og-syk/#findComment-2900887
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...