Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 19 år, så har noen små klumper neders på penishals, rett ved pungen. De er helt glatte, du ser at de er der. Er ikke så mange, men det er noen. Det er ikke talgkjertler, men det ser bare ut som hud som har løftet seg opp litt. De er ikke irriterende eller plagsomme på noen måte, jeg er bare nysgjerrig på hva dette er? Har sett litt rundt her, og har lest noe om fettklumper? Har også sett litt på bilder om kjønnsvorter, men det ligner ikke. Mine er langt ifra hverandre, er vel 2-3 stk, og ser egentlig ut som et arr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343024-klumper-p%C3%A5-penis-hals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

Din beskrivelse passer egentlig best med talgkjertler, selv om de mener selv at det ikke er det. Hva er som sier at de ikke er talgkjertler? Kjønnsvorter er det neppe (fortsatt basert på din beskrivelse), og heller ikke herpes. Det beste jeg kan anbefale at du ser det an (kan ikke skade) og i alle fall ikke begynner å tukle med dem. Det er fort gjort å få infeksjon i dem hvis man begynner på presse eller klemme på dem. Hvis ikke de går over og du synes at dert er ubehagelig eller plagsomt bør du vise det til en hudlege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...