Gjest hva kjøper man i Norge? Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Dr Oz anbefaler at man tar to babyaspirin hver dag. For å leve lenge =) Hva kan man kjøpe i Norge som tilsvarer det? http://www.doctoroz.com/videos/aspirin-miracle-pill 0 Siter
frosken Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 AlbylE benyttes ofte til dette formålet i Norge. 0 Siter
frosken Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Viktig å være oppmerksom på at denne typen preparater så avgjort også har bivirkninger, så jeg ville ikke uten videre begynt å ta Albyl E eller tilsvarende preparater fast. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 frosken skrev (På 21.2.2010 den 13.52): AlbylE benyttes ofte til dette formålet i Norge. Men får man AlbylE reseptfritt da? Det reseptfrie alternativet er vel dispril? Har ikke den en liten blodfortynnende virkning? 0 Siter
frosken Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Lillemus skrev (På 21.2.2010 den 14.06): Men får man AlbylE reseptfritt da? Det reseptfrie alternativet er vel dispril? Har ikke den en liten blodfortynnende virkning? Nei, det stemmer at man må ha resept på Albyl E, og det er jo en fordel etter min oppfatning. Dispril har såvidt jeg vet samme virkestoff, men i vesentlig større dose enn Albyl E, slik at risiko for magesår etc er større. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 En kvart Dispril om dagen, eller en AlbylE 75mg. Den siste er på resept. Begge preparatene øker faren for blødninger ved operative inngrep, så opplys legen om at du bruker det hvis du skulle bli syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.