Gå til innhold

Anna Anka er stygg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rosinbolle
Skrevet

Hun er ikke spesielt lekker.

Sant, men det tror hun selv vil jeg tro!

Skrevet

Altfor tynn iansiktet, med utstående tenner (fordi hun er for tynn), og et øyenparti som helt tydelig har gjennomgått flere plastiske operasjoner...

Hun har fine tenner, men de blir for fremtredende siden hun har et så markert ansikt...

Skrevet

Hun hadde vært mye penere om hun hadde lagt på seg noen kilo sånn at ansiktet ikke ble så skrapet.

Annonse

Skrevet

Jeg synes det er svært få mennesker man kan kalle "stygge", men klart vi reagerer når hun fremstiller seg selv som den lekre dama ;-)

Jeg synes Anna Anka ligger midt på treet hva penhet angår og utseendet hennes hadde nok gjort seg med noen kilo ekstra....

Skrevet

Jeg tror hun hadde vært penere hvis hun hadde hatt en mer "spiselig" personlighet. Dama er jo både innbilsk, sjalu og ondskapsfull. Samtidig som hun hever seg over andre. Hun har tydeligvis glemt hvor hun ble født.

Skrevet

Jeg tror hun hadde vært penere hvis hun hadde hatt en mer "spiselig" personlighet. Dama er jo både innbilsk, sjalu og ondskapsfull. Samtidig som hun hever seg over andre. Hun har tydeligvis glemt hvor hun ble født.

Jeg er enig! Hadde hun vært tvers gjennom hyggelig, så hadde man nok syntes hun var ganske pen også :)

Jeg har flere ganger opplevd å treffe på mennesker jeg ikke har tenkt på som pene i det hele tatt, men så blir man kjent med dem og utseendet blir plutselig svært mye forbedret ;-)

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å se at hun skal være noe særlig vakker.

Hun er vel rundt 38 år gammel, men ser mer ut som 45...

Men, men - vi er da alle forskjellige :)

Skrevet

Jeg ble sjokkert da jeg skjønte at hun var like gammel som meg. Jeg synes hun ser ut som en femtiåring som har tatt litt for mange plastiske operasjoner.

Skrevet

Altfor tynn iansiktet, med utstående tenner (fordi hun er for tynn), og et øyenparti som helt tydelig har gjennomgått flere plastiske operasjoner...

Hun har fine tenner, men de blir for fremtredende siden hun har et så markert ansikt...

''Hun har fine tenner, men de blir for fremtredende siden hun har et så markert ansikt.''

Tror hun hadde hatt "for mye" tenner uansett om hun hadde vært rundere i ansiktet. Syns ikke det er pent i det hele tatt, og tror ikke det ville tatt seg bedre ut ellers heller.

Gjest fordi hun er svensk?
Skrevet

Hvorfor er det ok å snakke nedsettende om Anne Anka, når det var helt uakseptabelt å kommentere Mette Marit på en negativ måte?

Annonse

Gjest fattigmor
Skrevet

stygg er henne vel ikke, men stygg av vesen! Hun virker direkte ondskapsfull om jeg får lov å si det!

Gjest Rosinbolle
Skrevet

stygg er henne vel ikke, men stygg av vesen! Hun virker direkte ondskapsfull om jeg får lov å si det!

Helt riktig. Derfor startet jeg denne tråden. Hun er ond.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Helt riktig. Derfor startet jeg denne tråden. Hun er ond.

Skjønner godt at Paul Anka sier hun "sverter han". Det er jo det hun gjør.

Hvilken annen mann på ca 70 ville likt at hans fru offentlig uttaler seg om deres sexliv etc?

Fy søren sier jeg.

Skrevet

Hvorfor er det ok å snakke nedsettende om Anne Anka, når det var helt uakseptabelt å kommentere Mette Marit på en negativ måte?

Det var da egentlig et lett spørsmål og besvare, nesten så du kunne greid det selv?

Gjest fordi hun er svensk?
Skrevet

Det var da egentlig et lett spørsmål og besvare, nesten så du kunne greid det selv?

Det var mer en undring enn et spørsmål. Men de som snakker dritt om Anna Anka kan kanskje svare?

Gjest Elextra
Skrevet

Hun har ganske onde øyne, og er er ikke spesielt pen, men hun har likevel en flott fremtoning.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hun har ganske onde øyne, og er er ikke spesielt pen, men hun har likevel en flott fremtoning.

'' men hun har likevel en flott fremtoning.''

Er du gal...!? Arvesynden, er flottere enn den dama!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...