Gå til innhold

stikkninger,"bobling og romling" i underlivet

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går ikke på noe prev, for jeg har hatt Alvorlig dysplasi i livmorhals, så hadde en liten operasjon i narkose på dette.Så de vil ikke at jeg skal gå på noe, heller ikke ha spiral. jeg har veldig ujevn syklus alt fra 26 til 67 dager, så jeg vet aldri når jeg har el, eller når mens kommer. siste mens jeg hadde nå var 31,des.09, pleier alltid å ha mens 4-6 dager, fikk blødning igjen den 9 februar nå, men varte kun 1,5 dag, blødde mye den 9, kun når jeg var på do den 10, og litt den 11 men da var det ikke noe mere. jeg har antatt at dette var mensen. Men den siste tiden har jeg hatt veldig stikkninger i underlivet. og det "bobbler og romler" veldig i magen min, selv om jeg akkurattt har spist, aldri hatt det før.kommer spesielt veldig når jeg legger meg for kvelden. Og jeg er små kvalm om kvelden i ny og ne, men det gir seg,og jeg har en rar hukommelse, veldig difus liksom,og korsryggen min har jeg vondt i om jeg bare står å vasker håret feks. har ikke ømme bryster eller noen standar gravidstegn for å si det sånn, men hva kan dette være? tok gravidtest 3 februar, og den var negativ. men hva er denne stikkningen og rumlingen som er i underlivet, det sitter liksom mellom navelen og ned mot underlivet..?? Og har aldri hatt noe problem med å være "våt" i underlivet, men hadde en uke for en stund siden jeg var helt tørr, så klarte ikke å ha sex engang. Alt i underlivet er ok, ingen sykdommer, ingen sopp eller noe. var på gyn undersøkelse for 3 uker siden..men kan jeg være gravid fordet? uff, er mye tanker i hode mitt nå, får ikke helt roet meg, er det noe galt tro? Hvorfor har jeg så ujevn syklus? er det noe jeg kan gjøre med dette? er litt kraftig men ikke mye. neste gang jeg får mens skal jeg på sykehuset å ta blodprøve, på lappen er det krysset av for prolaktin,FSH,LH,østradiol og progesteron, hva vil det si? og hva vil komme frem av dette? Hilsen ei små bekymret jente!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...