Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk bare så lyst til å fortelle deg at jeg måtte kjøpe meg ny bukse i går, altså før sommeren (meningen var jo å kjøpe en da).

Har lenge brukt str 50, men nå har jeg gått ned til 48.

Vet ikke hvor mye jeg har gått ned, men det merkes, både på kropp og psyke. Kondisen er også bedre. Har funnet et aktivitets opplegg jeg trives med og som kan funke over tid.

Barna ser også ut til å trives med den nye livsstilen :-)

HÆRLI! setter pris på backup'en din i dette :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343554-til-nickl%C3%B8sheletia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig!!! Sånt er jo den beste motivasjonen som finnes!

Jeg er derimot litt småsur over at den ene dyre bh'en min, den som er finest av alle selvfølgelig, har blitt for rom rundt brystkassa etter at jeg har gått ned noen kg. :o( Men jeg har ikke tenkt å legge på meg av den grunn da. ;o)

Gjest fru krokodille

Jeg er derimot litt småsur over at den ene dyre bh'en min, den som er finest av alle selvfølgelig, har blitt for rom rundt brystkassa etter at jeg har gått ned noen kg. :o( Men jeg har ikke tenkt å legge på meg av den grunn da. ;o)

Er det ikke irriterende at det alltid er puppene som blir mindre først når man slanker seg? :-( Kunne bare denne rumpa mi blitt litt mindre også!

Gjest fru krokodille

Selve puppen har ikke blitt så veldig mye mindre tror jeg, men brystkassa har blitt smalere.

Javel :-). Jeg er sikker på det er puppene mine ihvertfall. Bare skinn som henger og slenger :(. Kanskje jeg burde vurdere en slags trening så de ikke faller ned på magen. Kan jo snart bare slenge dem bak på ryggen :-)

Javel :-). Jeg er sikker på det er puppene mine ihvertfall. Bare skinn som henger og slenger :(. Kanskje jeg burde vurdere en slags trening så de ikke faller ned på magen. Kan jo snart bare slenge dem bak på ryggen :-)

*Hehe* Jeg skal ikke skryte på meg at puppene strutter jeg heller, men jeg ser jo at de fyller omtrent like mye i bh-cupen som før.

Annonse

Gjest fru krokodille

Nåja - det begynner snart å bli som Mia Gundersen sa - hun hadde gått ned så mye i vekt at nå rullet hun bare puppene opp og stappet dem i bh'n! ;o)

La meg si det sånn - jeg bruker ikke rockeringen uten å ha bh på... *sukk*

Hehe, det hadde ikke jeg heller gjort nei. Har dette noe med alder å gjøre tro? :-)

Gjest Nickløsheletia

Så utrolig koselig melding dette var da;-) Det må være veldig deilig når det går rette veien. Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk, men har ikke turt å spørre. Det er jo ikke min sak, men veldig hyggelig melding å få:-)

Jeg har fått ei ny venninne her vi bor nå. Jeg vet ikke hvor mye hun veier, men hun var/er er ganske overvektig, har diabetes og slet mye med vonde knær. Nå har hun gått ned 9 kilo og jeg ser det på henne. Hun stråler og jeg ser at hun beveger seg lettere og hun sier at det er lettere å bøye seg.

Hun har gjort små endringer, uten å være fanatisk. Synes det er så morro å se.

Lykke til videre. Fortsett slik du gjør:-)

Gjest Nickløsheletia

Så utrolig koselig melding dette var da;-) Det må være veldig deilig når det går rette veien. Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk, men har ikke turt å spørre. Det er jo ikke min sak, men veldig hyggelig melding å få:-)

Jeg har fått ei ny venninne her vi bor nå. Jeg vet ikke hvor mye hun veier, men hun var/er er ganske overvektig, har diabetes og slet mye med vonde knær. Nå har hun gått ned 9 kilo og jeg ser det på henne. Hun stråler og jeg ser at hun beveger seg lettere og hun sier at det er lettere å bøye seg.

Hun har gjort små endringer, uten å være fanatisk. Synes det er så morro å se.

Lykke til videre. Fortsett slik du gjør:-)

Jeg sa at hun har gjort små endringer, men jeg tror hun har gjort store endringer når det gjelder godteri. Skulle tror det var henne som spurte Nhd om råd, men det var det ikke;-) Hun er garantert ikke her:-) Husker hun spiste veldig mye sjokolade til å begynne med, men det ser det ut til at hun har kuttet kraftig ned på.

Hun sier at hun "bare" unner seg en Cola om dagen nå og da kan du tenke deg hvor mye Cola hun drakk før.

I tillegg er hun nok mer aktiv enn hun var tidligere. Har stor tro på at små endringer kan gjøre mye på lang sikt.

Hun har funnet ut av dette helt selv altså. Jeg har ingen finger med i spillet her:-)

Jeg sa at hun har gjort små endringer, men jeg tror hun har gjort store endringer når det gjelder godteri. Skulle tror det var henne som spurte Nhd om råd, men det var det ikke;-) Hun er garantert ikke her:-) Husker hun spiste veldig mye sjokolade til å begynne med, men det ser det ut til at hun har kuttet kraftig ned på.

Hun sier at hun "bare" unner seg en Cola om dagen nå og da kan du tenke deg hvor mye Cola hun drakk før.

I tillegg er hun nok mer aktiv enn hun var tidligere. Har stor tro på at små endringer kan gjøre mye på lang sikt.

Hun har funnet ut av dette helt selv altså. Jeg har ingen finger med i spillet her:-)

Hadde ikke troen på dette før, for da var målet å gå raskt ned i vekt. Falt så tilbake til gamle synder igjen etterpå..

Inspirerende å lese om venninnen din også :-))

Annonse

Kjipt, men noe må man ofre, ser du :-)

Takk, Bookworm. Det var hyggelig tilbakemelding å få. Håper det går bra med deg om dagen :-)

''Håper det går bra med deg om dagen :-)''

Joda, det humper og går, har en veldig dårlig periode nå så jeg sliter litt - men jeg vet at det kommer bedre dager etter dette:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...