Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Vel, jeg kan omtrent få hvilken som helst mann jeg vil ha så det er ihvertfall ikke på grunn av manglende tilbud at jeg blir.''

Så hvis du kan få hvilken som helst mann du vil, hvorfor velger du å bli hos en som denger deg helseløs?

Nei, nå har HAN gått. Uvisst hvorfor...men han gav meg opp sa han. Kanskje fordi jeg ba ha reise hjem til seg selv da jeg følte meg utrygg med han. Sikkert ikke lett for han å takle. Han hadde kanskje aldri møtt slike kvinner..

Jaja, jeg er jo attraktiv nok så. Dette var en interessant erfaring.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

10

• Lillemus

6

• mariaflyfly

2

• Speak

2

Mest aktive i denne tråden

Nei, nå har HAN gått. Uvisst hvorfor...men han gav meg opp sa han. Kanskje fordi jeg ba ha reise hjem til seg selv da jeg følte meg utrygg med han. Sikkert ikke lett for han å takle. Han hadde kanskje aldri møtt slike kvinner..

Jaja, jeg er jo attraktiv nok så. Dette var en interessant erfaring.

Jeg tror egentlig at få menn respekterer kvinner som unnskylder at de slår dem. Slik som du gjør.

Jeg tror egentlig at få menn respekterer kvinner som unnskylder at de slår dem. Slik som du gjør.

Helt enig. Jeg legger meg ikke flat for han. Han kan godt bli bedt om å gå dersom jeg vil det og føler at noe er i gjære! Han har selv sagt det er vondt og sårt å gå ifra meg. Men jeg tillater ikke hva som helst, aller minst å bli slått! Det er hans jobb å gjøre meg trygg!! Dersom han mener jeg ikke er verdt det er det bare å gå.

Helt enig. Jeg legger meg ikke flat for han. Han kan godt bli bedt om å gå dersom jeg vil det og føler at noe er i gjære! Han har selv sagt det er vondt og sårt å gå ifra meg. Men jeg tillater ikke hva som helst, aller minst å bli slått! Det er hans jobb å gjøre meg trygg!! Dersom han mener jeg ikke er verdt det er det bare å gå.

Og HAN har gått nå!

Ser at det har blitt stilt spørsmål til hvorfor ikke mannen går dersom han misliker kvinnen så sterkt at han slår. Vel, jeg har opplevd det. HAN gikk.

Man skal derfor være forsiktig med å generalisere.

mariaflyfly

Følesesmessige skader hos meg?

Vel. jeg har jo møtt noen drittsekker i mitt liv. De bedrev ikke med fysisk mishandling, men enkelte av de gav rett og slett faen i hvordan jeg hadde det. Stilte ikke opp da jeg var syk og knapt kunne stå på beina (vi var samboere), gikk ikke i butikken for meg, tok aldri i en vaskeklut. Det gjør han her!

''Vel. jeg har jo møtt noen drittsekker i mitt liv. De bedrev ikke med fysisk mishandling, men enkelte av de gav rett og slett faen i hvordan jeg hadde det. Stilte ikke opp da jeg var syk og knapt kunne stå på beina (vi var samboere), gikk ikke i butikken for meg, tok aldri i en vaskeklut. Det gjør han her!''

Jeg tenker at den mengden husvask som skal til for å veie opp for det faktum at han banker dritten ut av deg, er noe urealistisk.

mariaflyfly

Jeg stiller da også spørsmål ved HVORFOR han slår! Joda, han gir seg lett, men det er selvsagt nokså nedverdigende (og skremmende i begynelsen)for meg. Har inntrykk av at han slår når han blir redd, f.eks jeg kan si at jeg skal få noen til å banke han opp om han fortsetter med "utskjellingen" av meg. Jada, jeg er ingen engel, men jeg bruker "bare" ord.

Men om det var fallet eller slagene som gjorde meg sykemeldt er vanskelig å si.

''Jeg stiller da også spørsmål ved HVORFOR han slår! ''

Hvorfor er dette interessant? Er det mer greit at han banker deg dersom han har en "god grunn" for det? Gir det han mer rett til å slå deg om bare grunnen er god nok?

Annonse

''Jeg stiller da også spørsmål ved HVORFOR han slår! ''

Hvorfor er dette interessant? Er det mer greit at han banker deg dersom han har en "god grunn" for det? Gir det han mer rett til å slå deg om bare grunnen er god nok?

Sier da ikke at det er ansvarsfraskrivende,men en årsak.

Jeg har også møtte unge kvinner ute en natt som gjerne har villet slå meg ned etter at jeg har snakket med deres kjærester. Som løper etter meg klar med knyttneven. Små damer, hissig som få.

''Vel. jeg har jo møtt noen drittsekker i mitt liv. De bedrev ikke med fysisk mishandling, men enkelte av de gav rett og slett faen i hvordan jeg hadde det. Stilte ikke opp da jeg var syk og knapt kunne stå på beina (vi var samboere), gikk ikke i butikken for meg, tok aldri i en vaskeklut. Det gjør han her!''

Jeg tenker at den mengden husvask som skal til for å veie opp for det faktum at han banker dritten ut av deg, er noe urealistisk.

Det er enda verre når man ikke får noenting igjen.

''Jeg tenker at den mengden husvask som skal til for å veie opp for det faktum at han banker dritten ut av deg, er noe urealistisk.''

*Knegg* Jeg vasker faen ta mitt eget hus fremfor å ha en gubbe som denger meg når han finner det for godt mens han svinger vaskefilla med den andre hånden.

''Jeg er nå sykemeldt pga disse slagene, kan knapt gå og sitte.''

Slikt som dette eskalerer ofte. Har du tenkt å trekke en grense et sted?

Jeg trekker grenser hver gang jeg ser han. Føler jeg meg ikke trygg kaster jeg han ut om han er hos meg. Han går uten å mukke. Han vet jeg er redd han. Jeg blir heller ikke lenger redd om han slår, men jeg vet det kan medføre fare for meg. Tydeligvis større fare for hver gang ja. Jeg skulle ønske han kunne slutte med dette og jeg kunne føle meg trygg. Bare tiden vil vise....

Jeg trekker grenser hver gang jeg ser han. Føler jeg meg ikke trygg kaster jeg han ut om han er hos meg. Han går uten å mukke. Han vet jeg er redd han. Jeg blir heller ikke lenger redd om han slår, men jeg vet det kan medføre fare for meg. Tydeligvis større fare for hver gang ja. Jeg skulle ønske han kunne slutte med dette og jeg kunne føle meg trygg. Bare tiden vil vise....

Jeg mente noe annet med "å trekke en grense". Jeg mente om du ser for deg et punkt hvor du ikke lenger treffer denne mannen slik at han ikke får anledning til å slå deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...