Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! jeg lurer på om jeg kan være gravid.

Sist mens 2 Februar. så hadde jeg ubeskyttet sex den 20-23 og den 25 februar. Greia er at jeg ikke vet om jeg har mellom 28 til 35 dagers mens sirkulus fordi jeg aldri har skrevet opp når jeg fikk mensen før den 2 februar. Den 23 februar begynte jeg å få stikk i eggestokkene og litt på høyere eggestokk. tenkte det var eggløsning. Fikk masse mensenmurring å sånn også. Men det har forsatt ikke gitt seg! :-S Så har hele tiden trodd at tanta snart kommer på besøk. Men ingen ting har dukket opp. I går merket jeg at jeg ble litt våt i trusa så jeg gikk å sjekket. Men var bare 2 dråper med vann. ingen farge. vanskelig å se siden jeg hadde svart truse på. Har heller ikke hatt noe mer utflod siden den 23 feb. Så en bitte bitte liten slimhinne på trusa i går med de to dråpene. som jeg skrapte på papir og den var rosa/brun kan det bety noe? virkelig liten altså! :-p

Murringen har gitt seg litt i dag. og det er 2 mars og gått 29 dager siden første menstrasjons dag. Hvis jeg har en sirkulus på 35 dager så er det 6 dager til tanta kommer. Men jeg pleier jo å ha masse utflod! og ømme bryster uka føre mens. Men ingen ting :-/ Den lille utfloden jeg har er vannaktig og veldig tynn. Har sjekket livmortappen og den er myk på utsiden og har inni.Føles også at det bobler i magen :P luft på en måte (flau) Kan jeg være gravid? Når kan jeg ta gravidtest? Har lyst til å kjøpe clearblue i morgen som kan gi svar noen dager føre mens eller eventuelt etter hvis jeg skulle hatt mens nå :-P Har også vært litt syk de siste dagene med rennende nese.

Hva tror dere dette er? Noen som vil dele deres erfaringer med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343711-gravid-trenger-svar-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...