Mr Martyr Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg er en mann på 38 år, gift og 2 unger på 8 - 10 år. Vi har vært sammen i 13 år, jeg har alltid hatt ett noe større sexlyst enn min kone. Eller rettere sakt, hun har gennerelt ikke lyst.. Jeg har desverre lyst for ofte.. Jeg synes at det er slitsomt å leve slikt, jeg har ikke lyst til å 'plage' henne med mine lyster. Er det noen som vet om det finnes noe tabletter eller noe som kan fjærne denne jævla lysten? Ja jeg er glad i ho, og ønsker ikke å flytte fra ho for å si det slik.. Med vennlig hilsen en som hater seg selv. MrMartyr 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lifeis... Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjør på litt antideppressiva, funker som bare det. Du blir helt flat i følelseslivet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/#findComment-2912185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Martyr Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Kjør på litt antideppressiva, funker som bare det. Du blir helt flat i følelseslivet.... hmmm... ja jeg har hørt noe om det ja.. kanskje jeg burde stikke innom fastlegen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/#findComment-2912209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-lu1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vet ikke om det fins noe kur. Men vet vi jenter liker ikke " mas ". Prøv å forandre litt på hvordan du går frem. F.eks når dere legger dere om kvelden kan du gå under dyna hennes. Bruk munnen din på henne. Ikke rett på men gjør det deilig pirrende for henne. Og fortsett lenge helst til det går for henne. Så kan du ta henne etter det Med engang. Dette høres sikkert rart ut men pass på at du alltid er ren lukter og smaker godt. Tenk på alt du kan gjøre for å få henne mer " kåt ". Vær flink med ungene ta å lag middag og viktig rydd opp også. Si idag skal du slappe av jeg skal servere deg. Og hvis du den dagen ikke prøver deg på henne da imponerer du veldig. Så ikke hun tenker du gjør det for å få sex uten å måtte " mase ". Rett og slett forandring fryder. Kanskje ikke snakk så mye hvis du har lyst til å prøve noe nytt bare få henne såpass kåt først også gjør det. PS hvis hun er typen til det da. Ellers kan du forsøke nettsider med div. bilder filmer osv.Ta deg selv med fantasien. Men da husk regel det man ikke vet har man ikke vondt av. Det blir fort feil i andres hoder. Men det er noe nesten alle gjør men ingen snakker om det. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/#findComment-2913026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er en skam Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes dette høres helt sprøtt ut. Du kan da ikke prøve å fjerne din sexlyst før du i allefall vet hvem av dere som "er den normale" Det er jo ikke akkurat ukjent at kvinner kan miste lysten totalt etter å ha fått barn og sånn heller. Mener du at det er greiere at du fjerner din sexlyst enn at hun sjekker om det er noe feil med sin? Og år etter år som dere lever sammen, skal dere fortsette et liv sammen som venner uten sex og kos i steden for og også kunne være kjærester og elskere fordi dere tok tak i problemene når de var der? Det står ikke i noen samboerkontrakt at vi skal ha lov å miste lysten på sex og leve slik resten av et liv og at det skal vår partner finne seg i. Vi har hver og en ansvar for vår sexsualitet og for å ta et tak i saker og ting hvis det skjer noe med den Det er mulig dere kan leve et tilfreddsstillende liv sammen, uten sex og kos. At dere kan sitte som 90 åringer og se tilbake på et trygt og godt liv sammen som venner. Men var det virkelig det dere var ute etter da dere møtte hverandre, en venn å lage barn sammen med og leve trygt sammen med? For de fleste andre føler nemmelig forelskelse, lyst, kåthet og lekenhet med sine partnere og har jo et håp om at en tråd av dette skal følge dem videre i livet. En hverddag er en hverddag og barn og jobb krever sitt, men det er en skam å glemme paret i familiesituasjonen. Det burde alltid være tid innimellom til å bare være par, kose seg uten barn, være forelsket, føle lyst og kåthet og lekenhet med den en ønsker å dele mange år med. Jeg synes din kone er uasnsvarlig. Jeg synes det er dårlig av kvinner osm ikke føler lyst å bare overse ting og finne seg i det. Jeg synes det er en svikt i karakteren, at det er lavt. Klart det kan være mange grunner til det, og at det er grunner som må respekteres og kanskje jobbes med og som trenger tid. Men første bud er nå i allefall at de innser at det er borte og at de prøver å finne ut av det når de tross alt har en mann som ble kjent med dem på et annet nivå Samtidig så bør jo mannen bidra litt hjemme selv om han jobber ute. Det å gå hjemme med barn er et gode, men kan også være litt "demotiverende". Altså, hele dagene dreier seg jo om bæsjebleier, gulp, sår, ord, lek. Det er ikke så lett alltid da å se seg selv som kvinne og kjæreste og elsker når morsrollen er så fremtreden. Så det kan være greit at en mann tar i litt og hjelper til å dele litt på oppgaver og ansvar selv om han har hatt en lang dag på jobb. Men også kvinnenbør kunne bidra med å stelle seg litt og bli med på en middag ute, en tidlig kveld i senga ol i ny og ne. Jeg hadde ikke sluttet sexlivet mitt på et tidlig stadie fordi partneren min ikke hadde lyst på sex lenger. Det er et vanlig problem og mange av tilfellene kan gjøres noe med. Et forhold er et samspill og da bør begge bidra. Det går ikke ann å la seg småforfalle, slutte med sex osv bare fordi det enkelt faller seg sånn. Jeg hadde tatt en real prat med henne hadde jeg vært deg. Sakt rett ut at du elsker henne og aldri vil gå fra henne men at du sliter fryktelig med lysten. Er det så godt som nesten fravær på det hos dere så bør hun vurdere forandring, ikke du. Har dere et mer normalt sexliv så får du vurdere mer onani Å spiser seg flat på piller for å ikke ha sexlyst er noe av det dummeste jeg har hørt. Sånn prater vi kun hvis vi har en skadelig sexlyst. Og jeg fikk ikke noe som helst inntrykk av at det var det du hadde. Tvert i mot Ser for meg den helt vanlige fella. Forelskelse, lek, sex som leder til graviditet, barn, familie, ingen sex, forelskelse og lek 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/#findComment-2913039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Et helt banalt spørsmål: Hva slags prevensjom bruker hun? Hormonprevensjon dreper fullstendig sexlysten for mange. Jeg sier ikke at det er så enkelt i hennes tilfelle, men det kan være det. Foreslå at dere bare bruker kondom noen måneder, det er verdt et forsøk. Hun bør også få undersøkt om det er andre grunner til at hun ikke har lyst på sex. Jeg synes ikke løsningen er at du skal drepe din sexlyst, det må være absolutt siste utvei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/#findComment-2913040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABR Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har en kamerat som har lignende problem av og til. Han løser det ved å tenke på Anne B Ragde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/#findComment-2913041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bruker kona di p-piller? Jeg fikk hvertfall nedsatt sexlyst av en type p-piller, det er verdt et forsøk å kutte dem ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343872-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-kvitt-min-sexlyst/#findComment-2914927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.