Gjest Dagens tips! Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Framover eller bakover? En av årsakene til urinveisinfeksjon er at man tørker seg fremover mot urinveien, og overfører bakterier dit. Et annet tips er å vippe føttene opp på tå når man bæsjer, da det åpner opp "bæsjekanalen" slik at man lettere får ut avføringen. 0 Siter
Gjest Dagens tips! Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Ved å vippe føttene opp på tærene oppnår man samme effekt som måten de bæsjer på i Japan. http://www.kichi-japanese-gifts.co.uk/resources/japanese-toilet-use.jpg 0 Siter
GoodTimes Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Kult! Takk for tipset. Det kan være greit å vite. 0 Siter
Gjest Dagens tips! Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Kult! Takk for tipset. Det kan være greit å vite. Bare hyggelig! Jeg lærte det med å vippe opp føttene på tå i går, og jeg forsøkte det i dag. Det var svært effektivt! 0 Siter
Gjest Dagens tips! Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Kult! Takk for tipset. Det kan være greit å vite. Lærte det av å se siste episode av Embarrassing Bodies som sendes på NRK1, men jeg hentet ned den siste episoden fra nettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.