Gjest Celletrøbbeline Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ved gu undersøkelse for 4 år siden fikk jeg påvist celleforandringer som gjorde at jeg måtte fjerne litt av livmorhalsen. Nå, 4 år senere har jeg igjen celleforandringer. Gynekologen ville derimot vente med å fjerne mer siden cellefforandringene var så små og det var uheldig å fjerne mer siden det kunne få konsekvenser for eventuelle framtidige svangerskap. Dersom jeg har fortsatt har celleforandringer om et halvt år vil han derimot igjen vurdere om mer vev må fjernes. Jeg fikk også vite at livmorhalsen var litt åpen og forskjøvet, uten at han sa hvilke konsekvenser dette vil kunne få dersom jeg blir gravid. Nå er jeg livredd for at jeg vil kunne få problemer med å bli gravis, både pga fjerningen og den åpne livmorhalsen. Jeg er 31 år og har ingen barn enda. Noen som vet eller har erfaring på dette området og som vet om jeg bør være bekymret? Føler gynekologen holder igjen opplysninger for å ikke skremme meg, samtidig som han antyder at jeg er i en risikosituasjon når det gjelder graviditet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343995-celleforandringer-og-%C3%A5pen-livmorhals/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.