Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når samboeren ikke har lyst? Er selv 50 år og har for et par år siden truffet verdens deiligste dame, på 36 år som jeg er utrolig glad i. Det første året bodde vi ikke sammen men hadde sex så ofte vi traff hverandre og gjerne flere ganger hver dag. Nå bor vi sammen, men hun vil ikke for ofte. Går ofte 8 -10 dager mellom hver gang og det blir alt for lenge for meg. Går rundt og blir frustrert og irritert, men om jeg prøver meg for ofte, blir hun også irritert og gir uttrykk for at hun ikke vil. Vet hun er like glad i meg, men hun sier at hun ikke har så stort behov. Hva kan jeg gjøre? Fins det andre i samme situasjon? Når er kvinnen mest seksuell aktiv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34406-frustreeeeert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det er ikke greit når lysten er ujevnt fordelt. Dersom den ene maser, for å få mer sex, låser ofte hele forholdet seg. Det blir enda vanskeligere å vekke den slumrende.

Skjevheten i sexdriv vises ofte når den første forelskelsen gir seg. Da opplever mange at sex blir rutine og at samleiet blir forutsigbart - det samme skjer hver gang. Jeg sier ikke at det har skjedd med dere - men om du føler dere har havnet i ei slik grøft, kan løsningen være å snakke åpent sammen om forventninger begge har til seksuallivet og hva dere kan gjøre for at begge skal få mest mulig igjen for å ha sex. Ikke la denne snakken oppfattes som mas, legg heller det hele fram med piositiv vinkling - at du ønsker at begge skal få større utbytte og glede av sexen.

Få henne til å fortelle hvordan hennes favorittsex utvikler seg, finn hennes tenningsmønster og spill på det. Prøv å fornye sexlivet, for eksempel ved å kjøpe sexleketøy – om hun er med på det. Varier med stillinger og hvor dere elsker.

Statistisk sett skulle hun i en alder av 36 være på topp seksuelt nå. Jeg håper du klarer å vekke henne lyster igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34406-frustreeeeert/#findComment-132893
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...