Gå til innhold

uteblitt mens og utflodstans

Anbefalte innlegg

Gjest rarimagen

På tross av min alder høye alder (48 år) trodde jeg nå at jeg var gravid, men fikk negativt testresultat i dag. Jeg har nå gått 11 dager over tiden, og siste fire - fem dager mye mens murringer og strekkvondt ned mot lysken, store ømme bryster og llitt forhøyet kroppstemp 37,5. Jeg har hatt total utflodstans i sikkert 2 - 3 uker, ikke så mye som en ørliten flekk engang. Dette har jeg aldri tidligere opplevd. Jeg har forstørret livmor pga myomer. men utenom litt press mot urinblæren, har det ikke vært noe stort problem. Tidligere regelmessig menstrasjon. Jeg er gift med en frisk og trofast mann og kan derfor utelukke kjønnssykdommer. Ellers god form, sover mer og bedre enn det som er vanlig for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344106-uteblitt-mens-og-utflodstans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du er kommet i en alder hvor man kan forvente uregelmessighet pga uregelmessighet med eggløsning eller fravær av eggløsning. Noen ganger kan det komme en rikelig blødning forsinket i forhold til normal syklus. (Kjønnssykdommer gir ikke slike symptomer, så det kan du se bort fra). Du kan ikke gjøre så mye annet enn å se det an, når du nå har utelukket graviditet. Slik uregelmessighet kan fortsette i flere år før det stopper helt opp.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...