Gjest LilleCec Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei:) Jeg er en jente på 23 år som har sluttet på ppillen. Dette valget ble tatt da jeg og min samboer gjennom 3 år synes vi var klare for å prøve å bli til 3:) Men nå som det har gått 6 mnd siden jeg sluttet har jeg ennå ikke fått tilbake mensen. Hadde en kort blødning rett etter jeg sluttet, men etter dette har det stått på stedet hvil. Har sjekket jevnlig om jeg har blitt gravid, men alle testene har vært negative. Begynte på ppillene da jeg var 17 år, og før dette hadde jeg ca regelmessig mens. Begynner å bli litt utålmodig. Er dette normalt å vente så lenge? Er det noe jeg kan gjøre for å få systemet i gang igjen? Noe jeg kan ta? Skal også sies at jeg røyker ikke, er slank og lever forholdvis sunt. Håper du kan hjelpe meg, og takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344132-mens-etter-ppille-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.