Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Karita29

Når jeg har samleie får jeg små sår/sprekker nederst i skjeden, er ikke for tørr. Har vært til gynekolog for dette og vi er enige om å prøve oss fram. Jeg begynte med Apolar salve hver kveld i 14 dager og Ovesterin salve hver morgen i 14 dager, for så å bruke den to ganger i uken. Nå har det seg sånn at jeg ikke har kjæreste og derfor ikke sett behovet for å bruke denne salven de siste månedene. Men nå har jeg møtt en gutt og jeg har blitt sår, til min store fortvilelse for det tar bort mye av gleden ved sex. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke Apolar-salven når det er sår der, det samme gjelder Ovesterin-salven. Om jeg kan bruke Apolar hele tiden. For jeg hadde en periode hvor jeg faktisk ikke var sår, helt i begynnelsen av kuren (var sammen med en annen da). Hva slags bivirkninger kan salven gi meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34419-apolar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Apolar er en kortisonkrem som man ikke skal bruke over for lang tid, så kan hudne bli tynn. Man bør derfor holde pause iblant. Jeg har ikke erfaring med Ovesterin til yngre kvinner, men hjelper den kan du bare fortsette. Med den behøver du ikke å holde pause. (Noen kan få litt brenning av Ovesterin)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34419-apolar/#findComment-133180
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...