Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel noen år og kjenner at jeg er misunnelig på de som har noe sammen. Jeg bor i en liten bygd hvor alle kjenner hverandre og, jeg er også alene med to små i skolealder. Min hverdag består i jobb, husligesysler, trening og selvfølgelig ta meg av mine to barn. Å være sammen med andre voksene er ikke lett. Det er ei lita bygd og det er ikke ute liv her. Jeg har heller ingen avlasting. Å besøke naboer og venner er hyggelig men jeg treffer ingen nye.Jeg har spurt venner om hvordan de oppfatter meg, svaret jeg får er at jeg er søt, blid og åpen. Jeg er ikke redd for å ta i et tak, og snekkerer, bytter dekk og tar med barna på utenlandsreiser eller opp i fjellet. Trur ikke på nett dating, føler at det blir kunstig ( har ikke prøvd). Har noen trøst å gi meg eller ideer på hvordan man kan treffe andre? Å bo i ei lita bygd har sine fordeler men sjansjene for å treffe noe er minimale. Føler at årene bare går og jeg begynner å bli sliten av å være alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344203-vil-ha-noen-som-er-glad-i-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg fant en

Jeg kjenner meg så igjen. For to år siden satt jeg og sa akkurat det samme. Prøvde litt sånn halvhjertet på internett "dating" etter masse mas fra noen venninner. Var egentlig ikke for meg . Men nå er jeg faktisk forlovet med en jeg møtte på facebook.

hidi, the scorpion

Jeg kjenner meg så igjen. For to år siden satt jeg og sa akkurat det samme. Prøvde litt sånn halvhjertet på internett "dating" etter masse mas fra noen venninner. Var egentlig ikke for meg . Men nå er jeg faktisk forlovet med en jeg møtte på facebook.

Så kjempekoselig;))

Gratulerer masse;))

Gjest Nettdate

Jeg vil bare ønske deg lykke til, og kommentere litt vedr. nettdating..

Bli kjent på nett er jo supert. Du velger og vraker og møter de du vil. Et møte er jo ikke noe mer alvorlig enn en kaffekopp på kafé og det er helt greit om man ikke treffer blink. I dag har jo "alle" tilgang til internett og det er helt alminnelig og helt greit å bli kjent på den måten.

Gjest someday

Akkurat det samme som meg.Jeg bor også i en litan bygd og føler alle de bra mennene her er "tatt". Kanskje vi bor i samme bygda?Hehe.Neida, men hvertfall så er det bare å forsjøke å komme deg mer ut.Hør med familie og venner om de kan sitte barnevakt slik at du kan dra med venner på fest,kino etc.

Selv vurderer jeg å melde meg inn i noe frivellig,Røde Kors f.eks.Bare for å utvide horisonten min litt. Men det er litt "tetak"..

Dagen kommer da drømmemannen dukker opp :o) Vi må hvertfall håpe

Annonse

Gjest snurrepillelura

Jeg var også skeptisk til nettdating, men det er faktisk en veldig fin måte å sosialisere over nettet. Resultatet ble at jeg fikk meg et par nye kamerater OG en kjæreste. :-) Men klart, du kan treffe på mange rare der ute, men det gjør man jommen meg på et utested også.. :-)

For meg er det et godt trekk om de har tid til å bruke en del tid på brevveksling. Noen vil møtes hurtigst mulig for på en måte å ikke 'kaste bort tid på ei som ikke er bra nok', og de er rimelig turn-off.. :-D Jeg følte ihvertfall at jeg hadde råd til å 'kaste bort' tid til å brevveksle lenge med de jeg var litt nysgjerrig på, og som sagt så ble resultatet bra. :-)

illuminatum

Du skriver at du ikke har tro på nettdating.

Selv er jeg nå samboer på femte året etter å ha truffet kvinnen i mitt liv via nettet. Ellers kjenner jeg også flere som har funnet noen via nettet.

Så om du ikke ønsker å bruke de virkemidler du har, så ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...